Harley Davidson Sport Glide, wie rijdt er een?

de diameter van de Rinehart is een paar millimeter minder dan de originele demper maar daar zal de originele beschermplaat wel op passen, maar ik snap je vraag niet helemaal, bedoel je dat je een verchroomde Rinehart neemt en daar de originele zwarte plaat op zet? dat begrijp ik dan niet want waarom zou ik een verchroomde pijp kopen en er een zwarte plaat op zetten terwijl er een zwarte Rinehart te koop is.......daarnaast vind ik een demper met beschermplaat minder fraai dan een demper zonder, en de Rinehart is matzwart, de zwarte Harley plaat is glans en ook dat vind ik minder fraai zo onder de matte koffers.......
 
de diameter van de Rinehart is een paar millimeter minder dan de originele demper maar daar zal de originele beschermplaat wel op passen, maar ik snap je vraag niet helemaal, bedoel je dat je een verchroomde Rinehart neemt en daar de originele zwarte plaat op zet? dat begrijp ik dan niet want waarom zou ik een verchroomde pijp kopen en er een zwarte plaat op zetten terwijl er een zwarte Rinehart te koop is.......daarnaast vind ik een demper met beschermplaat minder fraai dan een demper zonder, en de Rinehart is matzwart, de zwarte Harley plaat is glans en ook dat vind ik minder fraai zo onder de matte koffers.......
Inderdaad ik zou een verchroomde pijp kopen en daar de originele beschermplaat willen opzetten, ik heb namelijk glanzende koffers.
Weet jij ook een adresje met de leukste prijs?
Ik heb nu net vernomen dat je er ook nog een andere dichting moet bijnemen.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2022-09-28 om 16.45.01.png
    Schermafbeelding 2022-09-28 om 16.45.01.png
    18,3 KB · Weergaven: 14
volgens hun site kost de demper (chroom) 370 euro en de pakking 31 euro, met verzendkosten erbij zit je net boven de 400; als je dat te duur vindt moet je een andere aftermarket zien te vinden
Sorry,maar ik vind 400€ niet te prijzig wel het plaatsen met de dealer is wat prijzig !
Daarom dat ik het zelf wil plaatsen.
 
Hallo PS Sport glide,
Dit bericht krijg ik net binnen!
Ruud,

Als ik goed ben ingelicht: Rinehart heeft geen demper voor de modellen vanaf 2021! Enkel voor de modellen van 18 tot 20.

Je kan die demper monteren op een 21 of 22 model maar dan ga je moeten chip tunen om de achterste lamdasonde te kunnen uitschakelen zonder dat er foutcodes in het systeem komen.
 
Hoi allemaal, ik rijd zins dit jaar ook een SG van 2021.
Bevalt goed, heb een stage 1 met Reijnart uitlaat laten monteren, en het zadel aangepast.
Ik vind alleen het stuur aan de lage kant, en krijg naar een uurtje rijden het in mijn schouders. Ik zit te denken aan 4,5 inch risers te monteren zodat het stuur wat hoger komt.
Heeft iemand van jullie hetzelfde met zijn stuur?
kan het zijn dat ik jouw motor laatst bij Central Harley in de showroom zag staan?
 
Hallo PS Sport glide,
Dit bericht krijg ik net binnen!
Ruud,

Als ik goed ben ingelicht: Rinehart heeft geen demper voor de modellen vanaf 2021! Enkel voor de modellen van 18 tot 20.

Je kan die demper monteren op een 21 of 22 model maar dan ga je moeten chip tunen om de achterste lamdasonde te kunnen uitschakelen zonder dat er foutcodes in het systeem komen.
ik ga hier verder over de uitlaten en niet op het Harley Forum.....Euro 5 maakt het wat lastiger en de aftermarket reageert daar altijd wat traag op, maar als je goed zoekt op Euro5 en Sport Glide dan is er best wel wat te krijgen, ik zag bv ook Miller voorbijkomen; alleen is het niet echt goedkoop, maar ja, als je Harley rijdt zijn accessoires nooit echt goedkoop
 
Het spijtige is dat ze je dadelijk iets willen opdringen (J&H)want dat is ...
Die andere merken zijn blijkbaar niet meer goed voor een HD!
Als je dan toch blijft bij je besluit dan moet je daar een kastje bijplaatsen van om en bij de 500€ om de HD electronica te omzeilen, nu weten we al langer dan vandaag dat je voor electronica niet in de VS moet zijn. Wij zoeken verder ...
 
Ik heb nu gereden met het M schermpje van Motea en met het L scherm van Motea
En het origineel scherm is nog het beste !
M : dan heb je veel wind op de helm en heel veel windgeruis !
L : dan heb ik de indruk dat het geheel niet gemaakt is voor dergelijk hoog scherm ,de ganse kuip gaat flapperen!
Ik ga nu eens proberen om het M scherm in te korten (in hoogt) kijken wat dat geeft !
 
Terug
Bovenaan Onderaan