Harley Davidson V-Rod/Night Rod

Freddy.S

😎
13 jan 2022
52
74
Hoorn
Dit topic is bedoeld voor diegenen, die met een Harley Davidson V-rod/Night rod rijden.
Hier kun je dus terecht met vragen, ideeën, suggesties, ervaringen (positief én negatief).
 
Laatst bewerkt:
Mijn 2006 Night Rod. Afgelopen voorjaar gekocht en erg over te spreken. Rijdt lekker, goede zit, en man wat een power 🤩
 

Bijlagen

  • 20220723_121117.jpg
    20220723_121117.jpg
    268,7 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Lijkt me een te gekke motor. ik moest kiezen tussen Sport Glide en dit model, en ging alleen overstag door comfort voor de passagier en meer mogelijkheden om bagage mee te nemen… voor twee perfecte motoren is de beurs weer niet toereikend ;)
 
Hallo allemaal,

Ik ben Roy uit de omgeving van Nijmegen en na meer dan 20 jaar van alles met auto’s te hebben gedaan ben ik hierop uitgekeken aan het raken.

Tijd voor was anders dus; ik heb besloten om zelf een mooie custom V-Rod te gaan bouwen met een mooie bredere achterband (ongeveer 280).

Nu zal het bouwen wel los lopen, ik vraag me alleen af of ik weg kom met een 2002-2004 model of dat ik beter een latere (night rod) kan kopen en deze als basis gebruiken. Iemand hier toevallig met wat advies uit ervaring?

Bedankt!

Mvg, Roy.
 
Hallo allemaal,

Ik ben Roy uit de omgeving van Nijmegen en na meer dan 20 jaar van alles met auto’s te hebben gedaan ben ik hierop uitgekeken aan het raken.

Tijd voor was anders dus; ik heb besloten om zelf een mooie custom V-Rod te gaan bouwen met een mooie bredere achterband (ongeveer 280).

Nu zal het bouwen wel los lopen, ik vraag me alleen af of ik weg kom met een 2002-2004 model of dat ik beter een latere (night rod) kan kopen en deze als basis gebruiken. Iemand hier toevallig met wat advies uit ervaring?

Bedankt!

Mvg, Roy.
20 jaar geleden was dat hip , een 280 achterband , je verneukt voor een hoop geld een motor
 
Hallo allemaal,

Ik ben Roy uit de omgeving van Nijmegen en na meer dan 20 jaar van alles met auto’s te hebben gedaan ben ik hierop uitgekeken aan het raken.

Tijd voor was anders dus; ik heb besloten om zelf een mooie custom V-Rod te gaan bouwen met een mooie bredere achterband (ongeveer 280).

Nu zal het bouwen wel los lopen, ik vraag me alleen af of ik weg kom met een 2002-2004 model of dat ik beter een latere (night rod) kan kopen en deze als basis gebruiken. Iemand hier toevallig met wat advies uit ervaring?

Bedankt!

Mvg, Roy.
How ga je dat doen?

Weet dat verschillende merken, met dezelfde maatvoering, een andere werkelijke breedte maat hebben. Qua achterband
 
Hallo allemaal,

Ik ben Roy uit de omgeving van Nijmegen en na meer dan 20 jaar van alles met auto’s te hebben gedaan ben ik hierop uitgekeken aan het raken.

Tijd voor was anders dus; ik heb besloten om zelf een mooie custom V-Rod te gaan bouwen met een mooie bredere achterband (ongeveer 280).

Nu zal het bouwen wel los lopen, ik vraag me alleen af of ik weg kom met een 2002-2004 model of dat ik beter een latere (night rod) kan kopen en deze als basis gebruiken. Iemand hier toevallig met wat advies uit ervaring?

Bedankt!

Mvg, Roy.
Hi Roy,
Altijd leuk om je eigen draai eraan te geven! Kijk ook even op facebook in de groep V-rodders Dutch&Belgian v-rod owners.
En de groep v-rod 02-06 only.
Zijn al meerdere soortgelijke verbouwingen voorbij gekomen. Veel liefhebbers in de v-rodders groep die er veel verstand van hebben.
Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan