Harley Davidson VRSCDX Night Rod Special ABS model 2008

Robbie de B

Rookie
16 apr 2010
4
0
Hengelo
Te koop: heerlijk rijdende, snelle, donkere V-Rod power-cruiser (1250cc, 121pk, 108Nm koppel) in de kleur zwart en nog zwarter (en een oranje racing-stripe op de tank/achterspatbord). Met ABS, Remus uitlaten met uitneembare DB-killers (originele uitlaten aanwezig) en meer dan voldoende custom parts. 20 liter benzinetank, 240mm achterband... een vette cruiser!
De motor heeft op 16 maart 2010 nieuwe banden gekregen.

Opties & accessoires:
ABS, Remus sportuitlaat, knipperlichten geintegreerd in spiegels, air-horn cover met custom paint, zwart stuur ipv chroom, skull handvaten/voetpedalen, zwarte schakelpook/rempedaal, knipperlichten achter met smoked (grijze) lens ipv orange, aansluiting voor acculader

Opmerkingen:
Originele boekjes/rekeningen aanwezig. Nieuw gekocht bij Oude Monnink Motors, die ook alle beurten uitgevoerd hebben.
In november 2007 op kenteken gezet (modeljaar is 2008, Harley-Davidson modeljaar loopt van september tot september).
Kilometerstand: 46.000 Prijs: € 16.950,00
Meer foto's beschikbaar op aanvraag

De motor is te bezichtigen bij Oude Monnink Motors te Vroomshoop.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb oa woon-werk verkeer gereden met de motor de afgelopen 1.5 jaar, beetje nadelig achteraf voor de verkoop. Maar helaas, ik hoop dat de mensen verder kunnen kijken dan zich alleen maar blind te staren op de km stand.
 
Ik heb oa woon-werk verkeer gereden met de motor de afgelopen 1.5 jaar, beetje nadelig achteraf voor de verkoop. Maar helaas, ik hoop dat de mensen verder kunnen kijken dan zich alleen maar blind te staren op de km stand.

Hoezo nadelig? Jij hebt er toch plezier van gehad :Y (Meer dan ik van de mijne ;( ) Liefhebbers kijken heus wel voorbij de km-stand.

Heb je ook een foto van de rechterzijde? Die vind ik persoonlijk het mooist 8-)
 
wel een lijpe hd is dit zwager van me heeft er ook een (model geen idee) maar deze ziet er idd wel erg strak uit en heeft temiste voor een hd een bult aan vermogen normaal komen ze net rond de 80 pk of zo iets (als ze het al halen)

suc6 met de verkoop en de kmstand zecht in mijn ogen geen reet als het onderhoud aantoonbaar en nejtes is (want daar gaat het toch om) bij fietsen van dit caliber

mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan