Harley Davidson VRSCR V-Rod Street Rod 2006

Welke heeft jou voorkeur ?

  • De Buell XB9Sx

    Stemmen: 30 47,6%
  • De Harley VRSCR

    Stemmen: 19 30,2%
  • Geen van beide

    Stemmen: 14 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    63

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.362
3.377
Helmond
Omdat de buell niet echt wil verkopen.
En ik twijfel met welke ik straks het meeste zal gaan rijden.
(dit omdat de buell toch ook verdomde lekker rijd)

toch ook deze maar te koop en dan zal het lot beslissen !

Harley Davidson VRSCR V-Rod Street Rod 2006
Net als de buell rond de 28000 km.

Nieuwe belt sinds 1500 km
Nieuwe achterband sinds 1000km
Nieuwe voorband (moet nog gemonteerd worden)
Vance & Hines 2-1 uitlaat systeem (de beste volgens velen)
Origineel uitlaatsysteem aanwezig.

Verder helemaal origineel

Kost €11500,-

Wil je iets anders kijk dan eens naar mijn buell ->
Buell XB9Sx met VEEL opties !


vrscr3.jpg


vrscr2.jpg


vrscr1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zonde! Ben geen fan de Frod, maar wel zonde dat je die buell niet makkelijk verkoopt man...nu moet je idd gaan kiezen....Succes er maar mee! ik zou voor de Buell gaan O-) maar dat is meer omdat ik nieuwere harley's niks vind..heb liever e ouwere modellen *D
 
Mooie bike... had je die reflectors op de voorvork er zelf op gezet :?

't zou mooier zijn als je ze gewoon beide kan houden.
Totaal verschillende motorconcepten...

Succes
 
neuh is standaard. Was wel van plan hem te verbouwen maar daar komt het geld voorlopig toch niet voor beschikbaar.
(wilde een andere uitlaatsysteem 2-2 compleet met een nieuwe EFI en afstelling op de bank + andere tank/airboxcover (die ligt wel al klaar :P) andere spatborden andere achterverlichting enzo.
Maarja nieuwe CV ketel andere auto en een baby op komst geven mij het idee dat het er voorlopig toch niet van komt. En aangezien je maar op 1 tegelijkertijd kan rijden.....
 
i know. maarja geld groeit me niet op de rug en als je dan net na de aanschaf van zo'n monster een hoop niet verwachte uitgave krijgt :(
 
wil je niet ruilen met een bimota sb8 R met 11000 km, helemaal standaard . Niets aan versleuteld.
 
Als ik daarvan een nieuwe cv ketel kan kopen een auto voor mijn vriendin (en sinds vandaag ook een nieuw dak van het huis !)
 
neuh niet echt. Als het tegenzit dan ook allemaal (vannacht in een doorweekt bed gestapt vanwege het lek.
aanhanger bleek ook niet waterdicht want het luchtbed was ook doorweekt :( slaapzakken lagen gelukkig wel binnen dus vannacht in de huiskamer gelogeerd :P
 
neuh niet echt. Als het tegenzit dan ook allemaal (vannacht in een doorweekt bed gestapt vanwege het lek.
aanhanger bleek ook niet waterdicht want het luchtbed was ook doorweekt :( slaapzakken lagen gelukkig wel binnen dus vannacht in de huiskamer gelogeerd :P


Daar word je dus echt niet vrolijk van!
Hoest trouwens met de baby? Groeit lekker door?
 
denk het wel, we zien er nog niet veel van maar over 3 weekjes weer een echo en dan mogen we het weer zien.
 
Kon er nog wel bij.
CV ketel is nu echt overleden :(
kom kijken en breng €10500 langs en je neemt hem mee !
 
Nope niet echt.
Net na de aanschaf van de Hd de auto van vriendin total loss.
Vorige week lek dak
Nu CV ketel naar zijn grootje.

Als je alles vantevoren weet (Dan had ik hem nooit gekocht)
 
Terug
Bovenaan Onderaan