Harley Davidson XR1200

Is toch meer mijn merk, vind ze kwa motorkarater, sturen, remmen etc wat verfijnder als een XR.
 
mijn probleem was meer persoonlijk: dat irritante geblieb als je je sleutel gebruikt.
maar dat heeft zichzelf opgelost: alarm werkt nog maar het sleutelgepiep is gestopt :P
 
Probleem bij mij is ook opgelost
Had er een nieuwe batterij in laten zetten bij de automateriaal zaak
Die hadden ze dus verkeerd om geplaatst ( sukkels daar )
Maar nu doet ie t weer
 
Ja echt prachtig inderdaad, zag het filmpje en eigenlijk, mooier dan welke andere Streetfighter die ik me zo direct herrinner.
 
Jazeker, een grote Wauw factor!
Wel veel MT01 maar die vind ik ook nog steeds gaaf.
Als ze dan ook meteen 100 kilootjes weten te skimmen.......
 
ik wil altijd reageren maar mijn xr wil niet meer starten sinds het lampje van neutraal niet meer wil branden.Dus wat doe ik.ik verbind de kabel van de neutraalschakelaar aan men chassis en hij starte direct en reed van men werk naar huis.uiteraard brande constant het lampje neutraal.de volgende morgend deed die niks meer.dus een kabel van de pluspool rechtstreeks naar de starter(ff aantikken uiteraard)en motor start weer.op werk aangekomen maar moet afstappen om poort van atelier te openen dus zijstandaard uitklikken en valt de motor uit.opnieuw proberen te starten lukt niet meer zonder bovengenoemde truk.morgen ga ik dus die neutraalschakelaar vervangen en uiteraard de kabel ervan terug correct monteren.hopelijk probleem opgelost.ik snap alleen niet dat hij starte met die noodoplossing en een dag later niet meer.
 
ik wil altijd reageren maar mijn xr wil niet meer starten sinds het lampje van neutraal niet meer wil branden.Dus wat doe ik.ik verbind de kabel van de neutraalschakelaar aan men chassis en hij starte direct en reed van men werk naar huis.uiteraard brande constant het lampje neutraal.de volgende morgend deed die niks meer.dus een kabel van de pluspool rechtstreeks naar de starter(ff aantikken uiteraard)en motor start weer.op werk aangekomen maar moet afstappen om poort van atelier te openen dus zijstandaard uitklikken en valt de motor uit.opnieuw proberen te starten lukt niet meer zonder bovengenoemde truk.morgen ga ik dus die neutraalschakelaar vervangen en uiteraard de kabel ervan terug correct monteren.hopelijk probleem opgelost.ik snap alleen niet dat hij starte met die noodoplossing en een dag later niet meer.
Het probleem is dan gedeeltelijk opgelost,de xr zal dan weer gewoon starten in de vrijstand maar niet als hij in de versnelling staat,met koppeling ingetrokken uiteraard. De mijne heeft het zelfde probleempje,toch dit winter eens wat aan doen,als je neutraalsensor defect is doet ie dus niets meer. Zou eerst de koppelingschakelaar eens proberen.....als het dat is weet ik het ook. Succes ermee. Oja,de sensor van de zijstandaard is heel gevoelig,motor hoort dan te blijven lopen ,echter ook de mijne valt dan soms wel eens uit. Geeft dan wel zijstandaard melding op dashbord. Zorg dat het goed schoon is waar de zijstandaard langs de sensor glijd. (Werkt met massa,leg er een zware hamer met de platte kant op en dan moet hij het doen,mijne wel iig.)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan