Harley en gereedschapskist?

Alle Harley monteurs zijn goed eerlijk en te betalen (kwestie van prioriteit)

Een harley met evo blok geeft weinig problemen, ik rij al jaren zonder problemen.
Hij lekt geen olie en verliest geen onderdelen.
En is van 1987
 
Een maffe toestand op dit bagger-forum ,.....dit topic is destijds gewoon gestart door een mafkees die een "voorzetje" heeft willen geven om Harley-rijders uit hun tentje te lokken ,...da's een beetje de "sport" hier lijkt 't wel ,...en de zich aangesproken HD-jongen tuint 'r dan in om onder vuur genomen te worden ......
Dat lees je d'r zo uit ,.....algemene cliché-troep ,.....vooroordelen ,......
Maar 0,0 verstand over- en van dit merk .
Een in perfecte technische staat verkerende "Shovel"bijv, koop je niet voor appel en een ei ,.....en is gewoon een betrouwbaarbare motorfiets,.....en dat geldt zelfs voor een WLA.
Ik zie overigens maar heel weinig ouwe japannertjes rijden ,....waar zijn bijv al die kawasaki 3 cil /2t. gebleven ?,....al die ouwe jap merken kun je alleen rijdend houden door ruilbeursjes af te sukkelen , want onderdeeltjes worden er niet meer voor gemaakt.
Wat een contrast ! ,....iemand met een WLA uit de 2e W.O. kan elk onderdeeltje aan de bali kopen ( en voor in motor-begrippen nog redelijk weinig centjes ook ).
Verouderde techniek ? ....tuurlijk ! ,....daar kiezen we voor ,....we willen geen zoemende tupper-ware brommers met rare aluminium kachelpijpen,....maar bulderende "ijzeren" motorfietsen ( en dat 'r niet zoveel pk-tjes in zitten vinden we echt niet erg ).


Groetjes.
 
Mijn collega, supporter van de lokale Harley Club wees me terecht op de echte reden om Harley Davidson te rijden: customizen.
Zoek je een accesoire voor je Harley? Alles is te krijgen, voor elk model. Wil je een ander model rijden? Je tassen, windscherm etc. passen allemaal op je nieuwe Harley. Wat Sjoko zegt: alles is nog nieuw te koop bij de dealer.

Ik heb een Suzuki Intruder uit '86, en ik ben gedwongen om accesoires online te bestellen, want de dealer heeft niets op vorraad! :N

En mijn avatar is een fotootje die ik bij Harley WestCoast heb gemaakt: de verpakking van een nieuwe Harley.

Wat daarop staat?
Your HOG has arrived
:}
 
Laatst bewerkt:
Een maffe toestand op dit bagger-forum ,.....dit topic is destijds gewoon gestart door een mafkees die een "voorzetje" heeft willen geven om Harley-rijders uit hun tentje te lokken ,...da's een beetje de "sport" hier lijkt 't wel ,...en de zich aangesproken HD-jongen tuint 'r dan in om onder vuur genomen te worden ......
Dat lees je d'r zo uit ,.....algemene cliché-troep ,.....vooroordelen ,......
Maar 0,0 verstand over- en van dit merk .
Een in perfecte technische staat verkerende "Shovel"bijv, koop je niet voor appel en een ei ,.....en is gewoon een betrouwbaarbare motorfiets,.....en dat geldt zelfs voor een WLA.
Ik zie overigens maar heel weinig ouwe japannertjes rijden ,....waar zijn bijv al die kawasaki 3 cil /2t. gebleven ?,....al die ouwe jap merken kun je alleen rijdend houden door ruilbeursjes af te sukkelen , want onderdeeltjes worden er niet meer voor gemaakt.
Wat een contrast ! ,....iemand met een WLA uit de 2e W.O. kan elk onderdeeltje aan de bali kopen ( en voor in motor-begrippen nog redelijk weinig centjes ook ).
Verouderde techniek ? ....tuurlijk ! ,....daar kiezen we voor ,....we willen geen zoemende tupper-ware brommers met rare aluminium kachelpijpen,....maar bulderende "ijzeren" motorfietsen ( en dat 'r niet zoveel pk-tjes in zitten vinden we echt niet erg ).


Groetjes.

Tot en met de regel "Maar 0,0 verstand over- en van dit merk", was ik het helemaal met je eens, maar dan laat jij je zelf uit je tentje lokken en begin je jezelf en alle HD rijders te verdedigen tegenover iedereen, waarom ze voor een HD hebben gekozen en dat ze toch zo slecht nog niet zijn....... ;)
Laat gewoon iedereen fijn die motor rijden die hij wil. :]




grtz HD4ever _O-
 
wat een klets allemaal

Hoelang wil je rijden zonder een vinger naar het onderhoudt uit te steken ????

WLA; gemiddeld 48 jaar oud..... o o oh wat een onderhoudt
(gekocht voor 500 florijnen... te koop voor...ja ?)
Knuckle; net zo oud.....
Panhead; ....... zo mooi industrieel erfgoed

Shovel... Tja, inmiddels ook al weer wat jaartjes (tot 83)...

Evo..mmmmm 15 jaar oud ???

honda ??? Goeie fiets...maar na 15 jaar nog steeds sleutelvrij ?
En wat istie nog waard ????????

Ach, huur maar gauw een harley.. Komt alles goe meej de ego

In de winter lekker weer met de auto en praten over je avonturen tijdens je mooie zomerdagen...

Allemoal klets

:+
 
Tot en met de regel "Maar 0,0 verstand over- en van dit merk", was ik het helemaal met je eens, maar dan laat jij je zelf uit je tentje lokken en begin je jezelf en alle HD rijders te verdedigen tegenover iedereen, waarom ze voor een HD hebben gekozen en dat ze toch zo slecht nog niet zijn....... ;)
Laat gewoon iedereen fijn die motor rijden die hij wil. :]

[~[url="http://m1.freeshare.us/167fs39758.jpg"]afbeelding~][/URL]


grtz HD4ever _O-

Great pic... geweldig
:)
 
Tot en met de regel "Maar 0,0 verstand over- en van dit merk", was ik het helemaal met je eens, maar dan laat jij je zelf uit je tentje lokken en begin je jezelf en alle HD rijders te verdedigen tegenover iedereen, waarom ze voor een HD hebben gekozen en dat ze toch zo slecht nog niet zijn....... ;)
Laat gewoon iedereen fijn die motor rijden die hij wil. :]

[~[url="http://m1.freeshare.us/167fs39758.jpg"]afbeelding~][/URL]


grtz HD4ever _O-
:+
 
Een maffe toestand op dit bagger-forum ,.....dit topic is destijds gewoon gestart door een mafkees die een "voorzetje" heeft willen geven om Harley-rijders uit hun tentje te lokken ,...da's een beetje de "sport" hier lijkt 't wel ,...en de zich aangesproken HD-jongen tuint 'r dan in om onder vuur genomen te worden ......
Dat lees je d'r zo uit ,.....algemene cliché-troep ,.....vooroordelen ,......
Maar 0,0 verstand over- en van dit merk .
Een in perfecte technische staat verkerende "Shovel"bijv, koop je niet voor appel en een ei ,.....en is gewoon een betrouwbaarbare motorfiets,.....en dat geldt zelfs voor een WLA.
Ik zie overigens maar heel weinig ouwe japannertjes rijden ,....waar zijn bijv al die kawasaki 3 cil /2t. gebleven ?,....al die ouwe jap merken kun je alleen rijdend houden door ruilbeursjes af te sukkelen , want onderdeeltjes worden er niet meer voor gemaakt.
Wat een contrast ! ,....iemand met een WLA uit de 2e W.O. kan elk onderdeeltje aan de bali kopen ( en voor in motor-begrippen nog redelijk weinig centjes ook ).
Verouderde techniek ? ....tuurlijk ! ,....daar kiezen we voor ,....we willen geen zoemende tupper-ware brommers met rare aluminium kachelpijpen,....maar bulderende "ijzeren" motorfietsen ( en dat 'r niet zoveel pk-tjes in zitten vinden we echt niet erg ).


Groetjes.

Een in technisch perfecte staat verkerende shofel is gewoon een betrouwbare motorfiets.

Zoiets als" Een auto met 4 wielen is absoluut geen driewieler"

Shovels vragen gewoon veel onderhoud.Lijkt me dichter bij de waarheid.
 
je koopt, zet 'm in de schuur en haalt 'm er 1x per 5 jaar uit om de bandjes wat op te pompen en wat stof te verwijderen. daarna druk je 'm terug in de schuur :)
 
dus geen rijplezier voor u als ik het goed begrepen heb?

als je murph moet geloven wel, al haalt hij hem eens per 7 jaar uit de schuur :+

rijplezier zit er voor mij nog niet in. Heb een opknapper gekocht ;) komend voorjaar rijden als alles meezit.

En wat nog grotere bullshit is, is het hele gezeik tussen jap en harley. Ik heb afgelopen anderhalfjaar op een wildstar mogen sturen van m'n broertje. Ding rijdt gewoon geweldig. Geluid is ook zeker niet verkeerd, looks vallen ook niet tegen. Alleen heeft een harley naar mijn mening mooier geluid en betere looks. Tenzij je gaat verbouwen natuurlijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan