A
Anoniempje118
Guest
Maar dit is waarschijnlijk niet geldig in geval van 'Salvage'?
Dat was in de USA. In Nederland is hij goed bevonden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar dit is waarschijnlijk niet geldig in geval van 'Salvage'?
Dat is verdorie wel heel jammer.Dit is de motor, hij is zeer schoon en helemaal inorde, gewoon spijtig dat het als junk werd verklaard ooit. als je de chassisnummer opzoekt zie je dat die ooit een salvage was in amerika.
Hij noemt in de op toch 2 manieren waarop het zou kunnen.Wij Hollandesie weten niet wat een 'rapport 705' is, maar m'n gevoel zegt me dat het bewuste ding nu op de Belgische "black-list" staat..
Als dat zo is kun je hem zoals hij nú is;
- verkopen aan een Nederlander (want heeft al Ned. kenteken),
- op zoek naar een vervangend frame,
- of het ding de plomp inrijden,
..want je krijgt hem nu never-nooit-meer op Belgisch kenteken...believe you me.
De verkoper is niet eerlijk geweest vwb schadeverleden ZOLANG jij dat kunt aantonen...anders blijft het "welles-nietes".
In Nederland weten de meeste H-D kopers intussen wel dat "DO YOUR HOMEWORK STUPID!" helaas eerder regel dan uitzondering is..
Er wordt gewoonweg teveel geschoemeld..
Heb een beetje mee zitten lezen, maar als de motor in NL een kenteken heeft en dus legaal de weg op mag. Dan is er toch eerder een probleem in België dat de invoer naar België niet goed gaat. Daarbij zijn (volgens mij) dit soort opnames oid algeheel niet rechtsgeldig tenzij je gevraagd hebt of je het op mag nemenik heb video's aan telefoon opgenomen dat hij erna alles toegaf..
Volgens de rdw is er 3500 euro bpm betaald. Dat is bijna 2x zo veel als bij een nieuwe motor van 15000 euro. Dat die motor als krom/met veel schade is ingevoerd lijkt mij daarom eigenijk niet. Meestal zie je dan een paar honderd euro aan bpm.Salvage/ Junk.. Vermoedelijk als onrijdbaar, krom als een banaan krot (lekker lage bpm want schroot) uit de joe es of murica gehaald en dan niet meer weten wat je ermee moet. Dus verkopen aan een onnozele.
Dat sucked dan mooi voor @Ozan OVolgens de rdw is er 3500 euro bpm betaald. Dat is 2x zo veel als bij een nieuwe motor van 15000 euro. Dat die motor als krom/met veel schade is ingevoerd lijkt mij daarom eigenijk niet. Meestal zie je dan een paar honderd euro aan bpm.
Salvage title krijgt een voertuig als de verzekering heeft uitbetaald.
Het is al geopperd, maar zijn er geen harley dealers of specialisten die je kunnen helpen. Je bent vast niet de eerste met een dergelijk issue met de DIV
Maar je moet je afvragen of het aannemelijk is dat hij op de hoogte is van de Belgische wet/regels ten tijde van de verkoop.Alles staat op mail en dergelijke, ik was toevallig aan het livestreamen toen de persoon dat zei..
Als jij niet de vraag hebt gesteld: heeft de motor schade gehad? en hij daarop geantwoord heeft: hij heeft nooit schade gehad, heb je geen poot om op te staan.Dat is het net, ik heb overal bewijs van, van dat hij zei dat die perfect inorde was helemaal nieuw niet eens een import, ik heb video's aan telefoon opgenomen dat hij erna alles toegaf..
Maar dan nog hoeft de verkoper er niet van op de hoogte zijn geweest. Niet over de wetten omtrent verkoop maar over die van het op kenteken zetten in België.Belgische en hollandse wet is identiek het zelfde wanneer het over verkoop gaat, ik zie het nog zitten om de motor in te schrijven maar dat gaat niet
Beste Ozan,het lijkt me gewoon dat precies heel nederland graag illegale zaken doen als een nieuwe frame erop zetten met vervalste documenten, of het onder een ander schuiven en dergelijke, 1 iemand stuurt me de hele informatie over een andere road king met info en verwacht dan dat ik daarme kan gaan en de mijne kan inschrijven.. hier in belgie werkt dat niet zo,er zou zeker wel iemand moeten zijn dat dit heeft meegemaakt