harley of zoiets

Zeer mooi. Doe jij soms airbrushwerk op helmen? Ben al een tijdje op zoek naar iemand maar vindt zo direct niemand en als ik iemand vindt dan is het logo die ik erop wil te ingewikkeld voor die persoon.
 
moet mij eigen helm ook nog eens gaan doen , maar echt airbrushen doe ik eigenlijk niet , het is meer schaduwen spuiten , wat wil je op je helm hebben dan?
 
holy shit dit is lang geleden zeg :-) inmiddels staat de harley er iets anders bij , zijn alle yamaha`s verkocht , heb ik er een honda xr500 bij en een shovelhead uit 79 bij , die ik nu aan het verbouwen ben , had al wat dingen gedaan zoals de primaire aandrijving open gemaakt en voetsteunen en zo gemaakt


 
thanks , het spuitwerk staat op het moment even op een laag pitje , dit spul heb ik nog wel gedaan een poos geleden












dussss :-)
Laat ik dit topic nu voor het eerst zien. Maar wat is dat blauwe spatbord en tank mooi.

Ik ben al blij als ik mijn tank o.i.d. zonder druipers kan spuiten.
 
Haha ik was idd ook benieuwd of je die geniale AMC Eagle nog hebt... :+

Mooi spuitwerk hoor. Niet mijn motoren, maar dit soort skills en passie kan ik altijd waarderen!
 
nee , de eagle is jammer genoeg weg , dankzij onze leuke regering , was niet meer wegenbelastingvrij in de nieuwe regeling , het gas moest er uit en dan is het niet meet te betalen om er mee te rijden , voor mij niet tenminste , wel jammer want het was een heerlijke auto
 
nee , de eagle is jammer genoeg weg , dankzij onze leuke regering , was niet meer wegenbelastingvrij in de nieuwe regeling , het gas moest er uit en dan is het niet meet te betalen om er mee te rijden , voor mij niet tenminste , wel jammer want het was een heerlijke auto
Ik denk dat ik in het buitenland moet gaan zoeken naar een eagle, heb ooit bijna een AMC SX4 gekocht... nog altijd spijt van. Toen met de nieuwe regeling heb ik ook een auto op moeten ruimen ... Mercedes 200d, ook een heerlijke bak
 
Ik denk dat ik in het buitenland moet gaan zoeken naar een eagle, heb ooit bijna een AMC SX4 gekocht... nog altijd spijt van. Toen met de nieuwe regeling heb ik ook een auto op moeten ruimen ... Mercedes 200d, ook een heerlijke bak
tja , je ziet ze bijna nooit , totdat je er een hebt :-) :-) , bleek dat er hier in de buurt nog 2 rond reden :-) :-)
 
nou , inmiddels vakkundig 2 tanks verkloot , maar heb nu een leuke gevonden , nu met productiewerk bezig om straks de tank en de olietank in het frame te hangen , morgen weer verder :-)


 
Terug
Bovenaan Onderaan