harley of zoiets

nou , dat blok beweegt niet hoor , en de tank komt niet eens bij de klepdeksels in de buurt :-) :-)
 
Mooi, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik mocht het ding opnieuw schuren en weer in de primer zetten om het volgend jaar opnieuw te spuiten
 
Haha, mijn tank, die had ik in eerste aanleg gespoten met zwart metallic en toen twee lagen 2k uit een spuitbus. Bij de laatste spuit sessie kwam er een druppel extra lak op de tank. Deze was druppel had wat krakelee achtig. Dat irriteerde mij uiteindelijk. Dus nu staat de tank weer in de primer. Mijn garage is onverwarmd dus wacht ik op het warme weer.
 
ooo , aha , ja , shit happens , komt vast goed , het is wel een van de redenen dat ik nooit spuitbussen gebruik , alleen de etch primer van mij zit in een spuitbus
 
ja , maar ik hoef het niet helemaal uitte laten harden , vaak krijg je met flakes een behoorlijk dikke laklaag als alles klaar is en ze zeggen dat het wel een half jaar kan duren voordat het echt helemaal uitgehard is , weet niet of dat ook echt zo is maar ik ben er altijd wel heel lang voorzichtig mee
 
Ik ga ook meelezen. Prachtige projecten, precies naar mijn smaak en stijl.
Ben nog wel benieuwd waar de choke en starthendel op de Sportster origineel vandaan kwamen?
 
Ik ga ook meelezen. Prachtige projecten, precies naar mijn smaak en stijl.
Ben nog wel benieuwd waar de choke en starthendel op de Sportster origineel vandaan kwamen?
nou , de hendels heb ik zelf gemaakt maar de knoppen zijn hele oude knoppen van de ketels van een gaarkeuken uit een bejaardentehuis 8-)
 
vind het ook leuk om dat soort dingen te gebruiken , net als dat luchtfilter , is gewoon een achterkant van een dynamo :-) :-)
 
Ja, zo werk ik zelf ook graag. Creatief hergebruik, lage kosten, veel plezier en het levert vaak een unieke look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan