Harley, wat mag dit kosten???

HDcruiser

MF'er
19 okt 2005
104
0
Bergen op Zoom
Even alle gegevens op een rijtje:
HD ironhead van bj. '74
Motorfiets geheel nieuw lakwerk.
Extra brede voorvork en verlengde achtervork.
Blok en versnellingsbak zijn geheel gereviceerd.
Nieuwe zuigers en cylinders.
full

Iemand enig idee wat dit juweeltje mag kosten?
 
Laatst bewerkt:
Het is een origineel frame met een verlengde achterbrug. Hierdoor ontstaat de diepe lijn. Ga morgen misschien kijken om te kopen. Heb niet echt een idee wat hij mag kosten. Ironhead zit meestal rond de 4dznd. Maar deze?? :?

Ben trouwens pas op je website geweest, nette sportster.
Heb er ook zo een gehad. Hebben ze total loss gereden. ;( ;( ;(
full

stretch tank, boss demper, koni's, digi.teller, brede voorvork etc...
Ik las op de website dat je je motor wilde verlagen en dat je problemen had met veringen, ik had koni's en die waren perfect.
 
Laatst bewerkt:
Mooie Sportster, staat te koop op marktplaats.
Vind hem er goed uit zien en de prijs zeker waard.
Probeer hem gewoon wat goedkoper mee te krijgen.

Gr Martin :]
 
Is verkocht na dat ik de versnellingsbak helemaal kapot had gereden (jammer eh).
Gr Martin :]

Zeker een mooie motor. Heb hetzelfde gehad met mijn sportster, heel de bak naar de kl*te. 1000 eurootjes gekost. Schijnbaar een kwaaltje, w-vormig palletje (kan even niet op de naam komen) dat weggetrokken wordt als je ontkoppelt slijt langzaam af. Hierdoor zijn er geen duidelijke overgangen meer tussen de versnellingen en willen de tandwielen wel eens verkeert in/naast elkaar vallen. Met als gevolg dat er een of twee afbreken, die dan weer tussen de andere tandwielen terecht komen. En zo is alles naar de klote.
 
Is verkocht na dat ik de versnellingsbak helemaal kapot had gereden (jammer eh).
Gr Martin :]

Zeker een mooie motor. Heb hetzelfde gehad met mijn sportster, heel de bak naar de kl*te. 1000 eurootjes gekost. Schijnbaar een kwaaltje, w-vormig palletje (kan even niet op de naam komen) dat weggetrokken wordt als je ontkoppelt slijt langzaam af. Hierdoor zijn er geen duidelijke overgangen meer tussen de versnellingen en willen de tandwielen wel eens verkeert in/naast elkaar vallen. Met als gevolg dat er een of twee afbreken, die dan weer tussen de andere tandwielen terecht komen. En zo is alles naar de klote.
 
Ik heb hem goed kunnen verkopen omdat er allemaal nieuw spul op zat.
Koste mij te veel geld om hem te repareren.
Rij trouwens nu Honda Hardtail chopper uit '73.
He veel succes met de koop van de week.
Laat wel even weten als het door is gegaan.

Gr Martin :]
 
Hij is wel netjes

Maar die accu aan buitenkant moet je iets omheen maken of anderziends weg werken

Het Iron blok kun je gewoon een kickstarter in zetten!! Losse kitjes kosten een keer niet duur voor dit type


Ik ken die motor ergens van, waarvan weet ik zo niet.
 
Hij is wel netjes
Maar wat mag hij kosten???

Maar die accu aan buitenkant moet je iets omheen maken of anderziends weg werken
Zit een kleinere accu bij met idd een afdek plaatje.

Het Iron blok kun je gewoon een kickstarter in zetten!! Losse kitjes kosten een keer niet duur voor dit type
Dit wist ik niet zeker, maar nu dus wel. Thanx. Dit is zeker een optie die ik ga bekijken.
Ik ken die motor ergens van, waarvan weet ik zo niet.
Ik heb hem al een keer in een ander topic gepost.

Iemand enig idee of hier ook een primaire belt op kan en wat die ongeveer kosten???
 
Vorig jaar kostte zo'n kickstartkitje in Rosmalen 75 of 125 euro, nieuw. (was ook voor een Ironhead, Floris van Rataplan rijdt erop)
 
denk dat deze echt wel voor meer dan 4000 weg gaat!

maar blijft een beetje wat de "gek" er voor geeft!
ik vind t in elk geval een erg gaaf machientje!


ik problemen met veringen? nee alleen met de gebruikte die ik gekocht had, (blijft altijd ene gok) heb nu nieuwe, en ben zeer tevreden

mij versnellingspak functioneerd trouwens ook nog perfect!
 
ik snap het niet mijn ironhead staat al bijn a een halfjaar te koop voor 4000,- en ik kan er geen hond voor vinden, biedingen komen niet hoger dan 3500,- de motor is technisch helemaal in orde bj 1985 (laatste ironhead af fabriek boordevol met evo spul en dit laatste model ironhead heeft zich bewezen met de jaren als onverwoestbaar, ik heb er een nieuwe olie en en nieuwe benzine tank opgezet, nieuwe bedrading, nieuwe benzine en olieleidingen jaybrake handels, verbeterde dynamo (geen losvliegende magneten) en ga zo maar door. ik ben een beetje de draad kwijt.
 
Het is een origineel frame met een verlengde achterbrug. Hierdoor ontstaat de diepe lijn.

Al zet je er 'n brug in die 'n meter langer is , als je niets aan de vering of de stand daarvan veranderd blijft ie echt op dezelfde hoogte staan hoor.
In dit geval lijkt het alsof alleen de schokkers fors onderuit gezet zijn maar de brug standaard is.

Ik zou die van Milwaukee Iron eens gaan bekijken als ik jou was.
Hou je ook nog 'n tas geld over om weer te verspijkeren/verfraaien.
Want dat ga je toch doen.
Doet iedereen nl. die 'n HD koopt.

Btw. er staat toch niet echt softtail ..toch?
 
Al zet je er 'n brug in die 'n meter langer is , als je niets aan de vering of de stand daarvan veranderd blijft ie echt op dezelfde hoogte staan hoor.
In dit geval lijkt het alsof alleen de schokkers fors onderuit gezet zijn maar de brug standaard is.
IDD, veren zijn naar achteren geplaatst op de brug.

Btw. er staat toch niet echt softtail ..toch?
Die tekst van die achterbrug en van de softtail :? :? dat was allemaal van de verkoper. Had ik direct van de advertentie overgenomen. Maar ik weet ook niet hoe hij daar aan kwam.
 
En jawel hoor, ik ben de trotse nieuwe eigenaar van het Ironheadje. :] 8-) *D :P *O*

Voor mij de eerste keer dat ik zo'n oud beestje heb. Hopelijk heb ik er niet te veel problemen mee.

Heeft iemand misschien wat meer ervaring of nuttige tips. ( bijv. in de vorm van een www.website.nl)
Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan