Harley, wat mag dit kosten???

Van harte,

Heb je een mooi fietsje aan, en ook wel een goede denk ik.

Ik neem vast een fles, want heb net weekend! Proost!
 
En jawel hoor, ik ben de trotse nieuwe eigenaar van het Ironheadje. :] 8-) *D :P *O*

Voor mij de eerste keer dat ik zo'n oud beestje heb. Hopelijk heb ik er niet te veel problemen mee.

Heeft iemand misschien wat meer ervaring of nuttige tips. ( bijv. in de vorm van een www.website.nl)
Alvast bedankt.

Geluk er mee. Heb je nog kunnen handelen. En nu maar touren, word mooi weer van het weekend.
Gr Martin :]
 
Als je er nog geen werkplaatshandboek van hebt, mail me dan even, ik heb um liggen hier, en heb er een PDF van gemaakt, is iets van 150 Mb groot, maar kan um je zo doen toekomen eventueel. Altijd handig die dingen
 
Nou proost allemaal, en bedankt voor alle felicitaties.

As dinsdag ga ik hem ophalen. Maar wat dat rijden betreft, dat zal nog wel een maandje of drie duren. Ik ben nl een half jaar geleden aangereden. Motor total loss en mijn bovenbeen gebroken. Nu zit dat bot nog steeds niet aan elkaar, dus ik hoop dat dat nu wel een beetje opschiet. En anders heb ik van de zomer gewoon een hele blinkende motor. Ik heb nu de tijd om te poetsen. ;)
 
Als je er nog geen werkplaatshandboek van hebt, mail me dan even, ik heb um liggen hier, en heb er een PDF van gemaakt, is iets van 150 Mb groot, maar kan um je zo doen toekomen eventueel. Altijd handig die dingen

Dat zou echt geweldig zijn. Ik had al wel de shovel 1980....19?? maar nog niet van deze motor. En ik kon hem ook niet vinden tussen de handboeken op de server. Hoe gaan we dit regelen???
 
Laatst bewerkt:
Hij staat wel op server, het .ned boek is het, is van alle modellen van 1959 - 1985 van de sportster serie en daar valt ie onder, en de 1200/1340 tot 1986, maar dat is een ander type

Voor de liefhebbers, de WLA Servicecar staat daar ook ter download, beide boeken heb ik hier in papiervorm
 
Hallo,

"Een zelftap HEINEKEN gekregen ...als voorschot op de Sint"

Bweuk; wat heb jij onder het jaar uitgevreten dat je zo gestraft word door de Sint??

Heineken,hoe krijg je het door je strot?

Mvg,

Paul Siemons
 
Heineken, Grolsch. Niemand hier ooit van JUPILER gehoord?

Jupiler roeleert grotentijds!! :9~ :9~ :9~

Het komt overigens gewoon uit de ketel van Interbrew, dus zal het wel hetzelfde zijn als Oranjeboom, Dommelsch, enz, maar het idee erachter is wss beter ... ;)



[me]Dun Braojur is niet zo eenkennig als het gaat om het nuttigen van alcoholische dranken ... zoals in brabant gebruikelijk "lust hij van héél het varken"[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan