Harley, wie wat bewaart heeft wat .

Misschien om te zorgen dat de duitsers zijn motor niet pikten ?

Net zoals de fiets van mijn opa B|


mmmmm,....daar zeg je wat ......

wanneer krijgen we onze radio-toestellen en fietsen nou terug ? ....de uitleen-periode is toch na 69 jaar wel een beetje overschreden..... :+
 
"...Ik had geen plaats genoeg, ik had een drie of vier keer gereden en toen begon hij technische problemen te krijgen..."

Nu 50 jaar verder is er nog steeds niets verandert ;)
 
Laatst bewerkt:
}) })


Ik ben benieuwd wat men met deze motor gedaan heeft. Is ie opgeknapt, gerestaureerd misschien zelfs.

Ik denk dat ik mijn motor ook maar eens ga begraven ..... Heb toch niks te doen vandaag!


:] :W
 
}) })


Ik ben benieuwd wat men met deze motor gedaan heeft. Is ie opgeknapt, gerestaureerd misschien zelfs.


ik denk op de stort gegooid ,.....een knappe gereviseerde/gerestaureerde WLA koop je voor 9000 euries :/



















:] :W
 
zoiets bijv....
full
 
Mijn grootvader was motorordonans bij de Huzaren van Boreel in de 2e wereldoorlog en heeft dus ook die 5 dagen meegeknokt en is ook beschoten door Messerschmidts , Toen de Nederlanders capituleerde hebben ze veel motoren (Harleys)in het water gedumpt om ze uit handen van de Duitsers te houden later bleek dat die Duitsers niet goed op de Harleys konden rijden omdat de kopelling toen nog met een soort van gashendel links ging en ze dat niet fijn vonden , Ze waren BMW en Zúndapp gewend. :Y
Danny :W :]
PS:Hij heeft me helaas nooit verteld waar de motoren in het water gefikkerd zijn omdat ik dat toen als kind niet zo interessant vond als nu.
 
Harley Davidson motorfietsen in 't nederlandse leger vóór 1940 ?????

klopt dat detail wel ????
 
link werkt niet (IE en firefox :/ )

Dit is gewoon een broodje aap, er is helemaal geen motor gevonden:

Object not found!

The requested URL was not found on this server. The link on the referring page seems to be wrong or outdated. Please inform the author of that page about the error.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Error 404
www.bikerstarke.nl
Mon Nov 23 12:43:54 2009
Apache/2.2.3 (Debian) mod_python/3.2.10 Python/2.4.4 PHP/5.2.0-8+etch15 mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c mod_perl/2.0.2 Perl/v5.8.8
 
.hoe dan ook ,....'t blijft "zonde"........
Zeldzaam waren ze niet ,.....dat zal 'r toe bijgedragen hebben bij die malle begravenis...
Bespottelijk doen over deze taaie rakkers is ook niet helemaal nodig .....
Harley Davidson kreeg in WO-2 de grootste order om deze leger-motoren te maken ,....en mede door de goede ontwerpen van de Amerikaanse legervoertuigen in die tijd hebben we oze vrijheid te danken.

Onverwoestbaar ,...die WLA's..... *O*

 
Terug
Bovenaan Onderaan