harleydag Breda. Wat mag er de binnenstad in?

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Wie weet de regels voor Harleydag Breda?
Zijn het alleen HD's die de binnenstad in kunnen of kan iedereen
naar binnen?
Waren er ueberhaupt regels op de Harley dag?
bedankt voor reacties.
Slow
 
Ik kwam er met mijn Guzzi vorig jaar iig niet in .................ook niet zo gek, op een Harley dag. |( |( |( |( .................
 
ow ja.. als je buell rijdt mag je er ook in volgens mij, vorig jaar iig wel.
 
Whaha, 2 jaar geleden kwam ik er met m'n RS 125 zonder probleem in...met Brain_ass van t forum hier in onze fel gekleurde pakkies tussen die zwart geklede bikers...kregen me een paar vuile blikken :P
 
Whaha, 2 jaar geleden kwam ik er met m'n RS 125 zonder probleem in...met Brain_ass van t forum hier in onze fel gekleurde pakkies tussen die zwart geklede bikers...kregen me een paar vuile blikken :P

Ja, zien ze, nogal begrijpelijk, makkelijk voor een brommer aan.
 
Alles voor het goede doel ook al is het voor vrouwen met kinderen van
buikschuiver rijders. Wij houden de dames wel bezig. ;)
Harley rijders zijn nou eenmaal erg sociaal.
 
Harley's en Buells (Iets getuned Harley blok) komen de binnenstad in volgens mij.
Dat was voorgaande jaren ook zo. Er is nml. ook nog geloof ik een Buell stunt team aanwezig. Dus als je met je Buell dan niet binnen mag, dan doen ze toch iets fout aangezien de meeste Harley dealers die dingen verkopen.
 
Inderdaad HD's en Buel mogen binnen, er zijn rond de binnenstad genoeg plekken waar je je 'andere' motor neer mag zetten hoor.
Vind het altijd wel gezellig
 
stond ook een Indian bij, Van 'Mister indian Tony Leenes.


overignes waren de slechts drie jappen die ik in de binnenstad gezien heb, "versierd"met wc papier! wel leuke ludieke aktie
 
Terug
Bovenaan Onderaan