Harleydag in Tilburg toch nog afgelast

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
www.harleydag-tilburg.nl

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
TILBURG - De commotie over mogelijke problemen bij Harleydagen heeft geen invloed op de Harleydag in Tilburg. Het evenement gaat op 28 augustus gewoon door, aldus de gemeente. De Harleydag wordt gehouden op evenemententerrein Het Laar aan de Ringbaan Zuid.

Kleinschalig
Volgens de gemeente Tilburg gaat het in die stad om een kleinschalig familie-evenement en is er gewoon een vergunning voor afgegeven. De gemeente zegt goed contact te hebben met de organisatoren. Het evenement is wat grootte betreft niet te vergelijken met de voormalige Harleydag in Breda, zo meldt de woordvoerder.
 
Misschien kom ik wel effe kijken :Y Is alleen wel een stukkie rijden en ben altijd vrij snel uitgekeken.
Dus als ik zin heb om een stuk te rijden kom ik. :]
 
As zondag, het lijkt goed weer te worden :)
 
Morgenmiddag wordt de grote tent op gezet, en de hekken ed geplaatst.
Zondagochtend vanaf 08:00 uur komt de "inrichting", zodat alles om 12 uur helemaal tip top klaar staat.

Het wordt gelukkig een droge dag :)
 
Er staan langs alle routes die tilburg in gaan, bordjes met HD en een pijl.

Als je die volgt, kom je bij de ingang van het evenementen terrein uit.
 
Kun je niet gewoon 't spoor met onderdelen volgen, beetje zoals in 't "klein duimpje" sprookje?

Dôh .... Kans bestaat dan dus dat je bij een HD rijder thuis in de garage uitkomt, bedenk ik me nét |(
 
Laatst bewerkt:
Kun je niet gewoon 't spoor met onderdelen volgen, beetje zoals in 't "klein duimpje" sprookje?

Dôh .... Kans bestaat dan dus dat je bij een HD rijder thuis in de garage uitkomt, bedenk ik me nét |(
alleen vanaf het terrein, niet er naar toe :+

We hebben ook drie mobile werkplaatsen en negen aanhangers, om de bezoekers terug naar huis te brengen ;)
 
Is ook handig voor die GS van mij dus...

:')

Zet hem maar lekker tussen de andere motoren :Y

Op het terrein zelf staan een aantal show-harleys (compleet), 75 kramen, eten, drinken, band, artiest, speelhoek voor kids, ehbo, nette toiletten, Jupiler, Coca Cola, Lipton, geen meuk dus.

Parkeren van de motoren is lekker dichtbij: rondom het terrein.
De auto's kunnen op de grote P die bij het terrein hoort.

Mocht er een buitje vallen: er staat een overkapping van 20 bij 50 meter, en diverse losse overkappingen bij bijvoorbeeld de eethoek. Ook fijn als de zon schijnt en je wil even in de schaduw op het gemak zitten en een broodje met koffie nuttigen.

En een stunter :)
 
:')

Zet hem maar lekker tussen de andere motoren :Y

Op het terrein zelf staan een aantal show-harleys (compleet), 75 kramen, eten, drinken, band, artiest, speelhoek voor kids, ehbo, nette toiletten, Jupiler, Coca Cola, Lipton, geen meuk dus.

Parkeren van de motoren is lekker dichtbij: rondom het terrein.
De auto's kunnen op de grote P die bij het terrein hoort.

Mocht er een buitje vallen: er staat een overkapping van 20 bij 50 meter, en diverse losse overkappingen bij bijvoorbeeld de eethoek. Ook fijn als de zon schijnt en je wil even in de schaduw op het gemak zitten en een broodje met koffie nuttigen.

En een stunter :)
mogen er ook andere fietsen neergezet worden ?
 
Helaas, de onbetrouwbaarheid van bestuur kennen we inmiddels ook in Tilburg.
De burgemeester heeft het alsnog afgelast (net) en zorgt er natuurlijk ook voor dat niemand op een motor in de buurt mag komen :/

Ik ga nu eerst even mijn tuinmeubels aan gort schoppen, en dan maar beginnen met opruimen wat we vandaag klaar hebben gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Harleydag in Tilburg, zondag 28 augustus' > 'Harleydag in Tilburg toch nog afgelast'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan