Harleydag in Tilburg toch nog afgelast

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn tijdens het opruimen van het terrein weggestuurd. Mbv zeven busjes der lange arm :'
 
Ik zit hier nét in de krant van gisteren (Brabants Dagblad/stuk van 2 pagina's) nog te lezen waarom 't in Tilburg wél gewoon door mocht gaan, in tegenstelling tot in andere plaatsen.

Blijf 't vreemd vinden dat de beslissing om 't alsnog te verbieden gisterenavond pas genomen is.
 
Laatst bewerkt:
dat durven ze wel : brave burgers wegjagen, maar eventueel optreden tegen beruchte motorclubs , nee, daar hebben wij geen zin in.

het lijkt het z.g. weeralarm van de ANWB wel : een hoop paniek, en dan blijkt er niets aan de hand te zijn.
 
Helaas, de onbetrouwbaarheid van bestuur kennen we inmiddels ook in Tilburg.
De burgemeester heeft het alsnog afgelast (net) en zorgt er natuurlijk ook voor dat niemand op een motor in de buurt mag komen :/

Ik ga nu eerst even mijn tuinmeubels aan gort schoppen, en dan maar beginnen met opruimen wat we vandaag klaar hebben gezet.


-O-

He, wat vervelend Martell.

Dit is trouwens wel heel erg last minute. :X
 
nog even een flinke schadeclaim indienen bij de gemeente lijkt me ook wel toepasselijk.

als je bij de tandarts le laat afzegt moet je ook gewoon betalen.
 
Ik denk nu dat het vooraf al zo bekend was. De schijnvophouden en dan zat om 19 uur even bellen dat t niet msg.
De extra hekken van de gemeente, met afschermdoek, stonden al klaar.
Politieinzet was ook al geregeld. En dat te edenken dat vorig jaar de buurtagent twee keer op zijn fiets was langsgekomen.

Je kunt het wel honderd keer zeggen dat er geen ruxie is. De sneue Nederlandse journalistiek weet er toch altijd een sausje van hun eigen verzinsels overheen te druppen.

Risico was er gewoon niet, maar het is het enige argument waar een gemeente mee wegkomt, omdat ze niet direct hoeven te zeggen hoe en wat. Onder het mom van veiligheid wordt ons van alles afgepakt, en ze lachen in hun knuisje.

Naar spelletje. Ik denk dat er nog wel een praatje gaat volgen, zo kun je niet in goed fatsoen met elkaar omgaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt mega slappe actie :( Had me er echt op verheugd :/

Mfmm volgende week dan maar.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch wel benieuwd waarom het nu is afgelast: "Noordanus zei dat niet rivaliserende bendes, maar ,,andere lieden'' van plan waren de Harleydag te verstoren. "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan