Harleydag in Tilburg toch nog afgelast

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Italiaanse dag in Beusichem vorige week zondag geen centje pijn.... toch maar een Ducati overwegen.......... :+
 
Helaas, de onbetrouwbaarheid van bestuur kennen we inmiddels ook in Tilburg.
De burgemeester heeft het alsnog afgelast (net) en zorgt er natuurlijk ook voor dat niemand op een motor in de buurt mag komen :/

Ik ga nu eerst even mijn tuinmeubels aan gort schoppen, en dan maar beginnen met opruimen wat we vandaag klaar hebben gezet.


Echt megakut dit!! Slappe bestuurders, het land zit er vol mee..........
 
Helaas, de onbetrouwbaarheid van bestuur kennen we inmiddels ook in Tilburg.
De burgemeester heeft het alsnog afgelast (net) en zorgt er natuurlijk ook voor dat niemand op een motor in de buurt mag komen :/

De angst is de belangrijkste drijfveer tegenwoordig. Onze veel verdiendende bestuurders zijn erg bang dat ze misschien (al dan niet terecht) ergens commentaar op krijgen.

Om hun vet betaalde baan veilig te stellen, kiezen ze voor het verbieden van zoiets als een Harley dag.....(dat zijn nou onze politici, meer bezorgd om hun eigen inkomen dan om de rechten / plezier van de "gewone mensen")

Ik persoonlijk denk dat de Hells Angels en Saturdarah (sp) niet zo dom zijn om eventuele geschillen (als die er al zijn) op te lossen door een conflict/gevecht op een publieke gebeurtenis als een Harley dag.
 
Laatst bewerkt:
De angst is de belangrijkste drijfveer tegenwoordig. Onze veel verdiendende bestuurders zijn erg bang dat ze misschien (al dan niet terecht) ergens commentaar op krijgen.

Om hun vet betaalde baan veilig te stellen, kiezen ze voor het verbieden van zoiets als een Harley dag.....(dat zijn nou onze politici, meer bezorgd om hun eigen inkomen dan om de rechten / plezier van de "gewone mensen")

:^

Kunnen we dan ook die wedstrijden verbieden waar 22 mongolen met een bal spelen en nog meer mongolen totaal bezeten, tot bloedens toe, zijn van die 22 mongolen? Scheelt ons ook weer een hoop centen en belasting. Waarvoor dank :Y
 
Gecondoleerd Martell, ongelofelijk dit, nog geen 24 uur vantevoren de boel afblazen...En waarom? Geruchten, meer niet. Zonde van het werk. (ook zonde van mijn snipperdag trouwens). Grote kans dat volgend seizoen niemand meer een evenement durft te organiseren. Zelfs de American Sunday in goes op 4 september afgelast. Want ja, vorig jaar stond er een supportstand van geel-zwart dus stel je voor...
 
:^

Kunnen we dan ook die wedstrijden verbieden waar 22 mongolen met een bal spelen en nog meer mongolen totaal bezeten, tot bloedens toe, zijn van die 22 mongolen? Scheelt ons ook weer een hoop centen en belasting. Waarvoor dank :Y
helemaal mee eens,
verbieden die handel, die eikels zijn keer op keer falliet om nog maar te zwijgen van alle ellende die ze elke week veroorzaken waarvoor ik weet niet hoeveel politie ingezet moet worden omdat het anders helemaal uit de hand loopt :(
 
Bah wat n onwijs slechte actie is dit!!

Je verdient als bestuurslid klauwen vol met geld juist omdat je die zelfde klauwen met enige regelmaat in het vuur moet steken... zakken hooi!! :(
Als je je werk niet kunt, maak dan plaat voor iemand die het wel kan!

Bah!! Succes met alles Martell en alle andere mensen die er tijd en energie in hebben gestoken.
Tword aardig verziekt zo...
 
@ martell, als jullie nog hulp nodig hebben met opruimen , laat maar even weten dan kom ik wel helpen, is voor mij een paar straten en dan ben ik er
;)
 
Ik volgde dit draadje op afstand en zou het van het weer & 'zin' laten afhangen of ik een mooi ritje zou gaan combineren met een bezoekje...

Wat een ongelooflijke slappe hap daar in het Tilburgse gemeentehuis :r
Wat een weggooiers zijn dat :(

Al die zogenaamde bestuurders apen alleen elkaar maar na, stelletje bange wezels.

Sterkte voor al die vrijwilligers die achter de schermen zoveel werk hebben verzet en dan zo'n klap in het gezicht krijgen.
 
Tnx mensen. Gisteravond tot laat in de weer geweest. Vanochtend acht uur weer paraat. De eerste buitenlandse standhouders kwamen net aan (dld en pl).

Nog een paar uur, dan is de rest ook opgeruimd. Op de tent na, dus morgenochted weer terug...
 
Als ze deze lijn blijven volgen dan kun je binnenkort elk evenement in Nederland met meer dan 1000 bezoekers wel afschaffen. Voetbal, TT, SBK, festivals, er gebeurt nl. altijd wel iets, een paar arrestaties zijn zo gemaakt. Ook een avondje stappen kan dan niet meer, laat staan een hele grote kermis :o

Gemeentebestuur van Tilburg maakt zich schuldig aan onbehoorlijk bestuur, het eerste nieuws erover kwam gisteravond laat pas door. Zo kort voor een evenement waar toch veel mensen naartoe gaan iets aflassen is niet fatsoenlijk. De gemeente heeft het nieuws nog zelfs niet eens op hun eigen website staan.
 
mischien een idee om als protest een keer door de week (want in het weekeind zijn ze er toch niet) met zoveel mogelijk motoren naar het gemeentehuis te gaan
 
Als ze deze lijn blijven volgen dan kun je binnenkort elk evenement in Nederland met meer dan 1000 bezoekers wel afschaffen. Voetbal, TT, SBK, festivals, er gebeurt nl. altijd wel iets, een paar arrestaties zijn zo gemaakt. Ook een avondje stappen kan dan niet meer, laat staan een hele grote kermis :o

:^

Dan kun je idd wel alles gaan afschaffen ja.

Gemeentebestuur van Tilburg maakt zich schuldig aan onbehoorlijk bestuur, het eerste nieuws erover kwam gisteravond laat pas door. Zo kort voor een evenement waar toch veel mensen naartoe gaan iets aflassen is niet fatsoenlijk. De gemeente heeft het nieuws nog zelfs niet eens op hun eigen website staan.

Tja wat wil je met geitenwollesokkenfiguren. Ze steken hun handen wel graag in het geld maar niet in het vuur. Laat ze dan ook eens komen met de feiten waarom iets zou gaan gebeuren. Want zo maakt het wel heel makkelijk om zodra het woord "Harley" opduikt, te gaan asociëren met HA en SM....
 
Gecondoleerd Martell, ongelofelijk dit, nog geen 24 uur vantevoren de boel afblazen...En waarom? Geruchten, meer niet. Zonde van het werk. (ook zonde van mijn snipperdag trouwens). Grote kans dat volgend seizoen niemand meer een evenement durft te organiseren. Zelfs de American Sunday in goes op 4 september afgelast. Want ja, vorig jaar stond er een supportstand van geel-zwart dus stel je voor...


Kijk! En dat is van deze actie nu precies de bedoeling!! Eerst alles door laten gaan en op het allerlaatste moment afblazen..... Een betere manier is er niet om alles de nek om te draaien. Politiek op z'n best! En dat er een stel ondernemers hier de dupe van zijn? Collateral damage!
 
----------------------------------------------------------------------------------------
zo 28 aug 2011, 10:13


Politie vangt bikers op aan rand Tilburg TILBURG - De politie gaat op invalswegen richting Tilburg motorrijders erop wijzen dat de Harleydag in die plaats zondag is afgelast. Dat wil niet zeggen dat motorrijders in alle gevallen de toegang tot de stad wordt geweigerd. „Dat ligt helemaal aan de situatie”, zei een woordvoerder van de politie zondag.


Burgemeester Peter Noordanus van Tilburg besloot zaterdag de Harleydag af te gelasten. Er kwam serieuze informatie binnen dat het familiekarakter van het evenement niet meer gegarandeerd kon worden. Of het vermoeden bestaat dat motorclubs de confrontatie met elkaar willen zoeken, is niet bekendgemaakt. Rond het terrein 't Laar waar de dag zou plaatsvinden is meer politie aanwezig.

De Harleydag in Tilburg trekt normaal gesproken een paar duizend bezoekers. Aanvankelijk liet de gemeente weten dat er geen aanleiding was om problemen te verwachten. Afgelopen zomer werden meerdere motorevenementen afgeblazen vanwege gevreesde confrontaties tussen de motorclubs Hells Angels en Satudarah.

-----------------------------------------------------------------------------------
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan