harlie

full



:o , NitroMax die als eerste reageert in een Harley-topic |(


;)
 
Welkom hier, en veel plezier op het forum! :W

Harley Davidson, lekker cruisen. :]
 
Hey Sloop,

Verveel je je?

@ Harlie wie had dat nu kunnen denken; eerst voorstellen zeggen dat je Harley rijdt en een vraag over techniek. Is tie stuk dan
:+
 
jij zegt het, beetje lomp ja nu je het zegt, maar zit er behoorlijk mee in mijn maag. ding spuit olie als de brandweer en het probleem is een raadsel.
maar moet zeggen dat ik het hier wel naar mijn zin heb, jammer dat er geen chat op zit. :]
 
@ Harlie wie had dat nu kunnen denken; eerst voorstellen zeggen dat je Harley rijdt en een vraag over techniek. Is tie stuk dan
:+

jij zegt het, beetje lomp ja nu je het zegt, maar zit er behoorlijk mee in mijn maag. ding spuit olie als de brandweer en het probleem is een raadsel.
maar moet zeggen dat ik het hier wel naar mijn zin heb, jammer dat er geen chat op zit. :]

Tis geen raadsel tis een Harley _O-


_O- _O- _O-

Te makkelijk })

In iedergeval welkom en succes met je motor

PS:
Er staan nog een paar Jappers te koop hier :
Te koop aangeboden O-)

sorry ,kon het echt niet laten :}
 
dank je mac-d, maar moet eerst verlost zijn van de mijne, en dan zal ik eens rustig op zoek gaan naar iets anders. maar hij moet eerst 100% zijn voor dat ik hem te koop zet. 8-)
 
dank je mac-d, maar moet eerst verlost zijn van de mijne, en dan zal ik eens rustig op zoek gaan naar iets anders. maar hij moet eerst 100% zijn voor dat ik hem te koop zet. 8-)

Een GSX-R kan ik persoonlijk aanbevelen :Y O-)
Waarom niet een jap ernaast :?
En een HD als toermotor :Y
 
zou niet weten waar ik het kwijt moet, garage staat nu al ramvol.
maar zit te denken aan een zzr1100, is van alle 2 wat. 8-)
 
zou niet weten waar ik het kwijt moet, garage staat nu al ramvol.
maar zit te denken aan een zzr1100, is van alle 2 wat. 8-)

Een ZZR een beetje van een Jap en een Harley :?

Ik zou dit niet zeggen als er een Kawa rijder in de buurt staat :Y
Die krijgt spontaan moordneigingen }) _O-
 
zo bedoel ik dat niet, wat ik wil zeggen dat je met zo`n zzr ook lekker kunt toeren en ook nog eens sportief is. en heel belangrijk!!, een heel stukje betrouwbaarder. 8-) en klinknagel, bedankt voor je aanbod, maar hij is voor mij wat te licht,( wel mooie motor ). *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan