hart in aktie

Kunnen we nu het gescheld weer achter wege laten? :Z

De één vind het mooi, de andere niet. Smaken verschillen. Maar om daarover nou gelijk de loopgraven in te gaan en de zware wapens uit de kast te halen... :?

Grow up. :z

Als ik zo de reacties lees (waar ik het helemaal mee eens ben) vraag ik mij af waarom jaq in en over dit topic: Tranen in je ogen, brok in je keel en kippenvel. zo afgekraakt wordt.
:^
 
Kunnen we nu het gescheld weer achter wege laten? :Z

De één vind het mooi, de andere niet. Smaken verschillen. Maar om daarover nou gelijk de loopgraven in te gaan en de zware wapens uit de kast te halen... :?

Grow up. :z:^
:^ :^ Beemerbuffel vindt ook niet alles mooi op de TV, bij welke zender dan ook. Maar daar heb je zo'n kastje met knopjes voor, hoef je nog niet eens op te staan. Vrijheid blijheid, als je er niks aan vindt dan kijk je er gewoon niet naar. Er is aanbod genoeg....
 
Het zegt mij in ieder geval dat M staat voor Manisch Depressief.
Iemand die over het forum een mening probeert te ventileren waarover niet voldoende is nagedacht en daarmee anderen kwetst(MANISCH). Ik weet niet waarom jij zo'n antipathie hebt tegen de commerciele omroep. (Afgunst kan depressiviteit veroorzaken).

Verbazend dat de kennis over psychiatrie zo wijdverbreid is in grote lagen van de bevolking. Zelfs een field service engeneer of zijn partner (?) kan de diagnose stellen.

Maar hoe meer een omroep verdient des te meer komt er terug naar de kijker. Niet dan JA TOCH o-)

idd...nog meer emotie-TV...smullen!
 
idd...nog meer emotie-TV...smullen!

Nee, de bachelor is een gaaf programma. B|

Zelf kijk ik graag naar het klokhuis, tell sell en alle programma's waar ze met een camera auto's of motoren achtervolgen. Het meest geniet ik dan van de tekst dichters die achter de auto-que zitten te tikken. Al sSharif is er niks bij :X


Ik ben benieuwd te lezen waar een fan van het publieke-bestel graag naar kijkt.


toch niet eigenlijk B|
 
Heb het ook gezien en zat met een brok in me keel in kippevel te kijken!!! Echt mooi dat ze zoiets kunnen doen voor zo'n man kunnen doen :} !

Volgens mij stort je wereld echt in als zoiets je overkomt. ;(
 
Ik vindt dat altijd zo leuk gelul van heeee is commercieel, uitbuiten van een handicap.

Luister die vent en dat kon je goed zien had de dag van zijn leven, en daar gaat het om. Als jij ik of iemand ander effe gaan vragen van hee kun je effe een FJR van 13.000 euro om bouwen dan doen ze dat echt niet en hee die jarno zou het misschien ook wel doen als hij niet op tv kwam maar het helpt echt.

Jammer dat er geen bike gebouwd kom worden waar hij zelf op reed. Ik vond het echt super man.

Je moet je afvragen wat voor mens je bent als je iemand die zoveel heeft meegemaakt beschrijft als of hij uitgebuit wordt. Zonder dat je precies weet hoe het zit, Ik weet het ook niet maar als hij het niet zou willen weet ik zeker dat het niet zou zijn uitgezonden.
 
ik vond het een beetje een tearjerker maar je zag inderdaad dat die gast heel erg blij was.......en daar gaat het dan toch maar weer om......
 
Terug
Bovenaan Onderaan