hart van brabant rit

full
 
das mooi *O*


dus lkkr dagje gespeeld zonder al te akelige dingen :)

Jep, een supergave rit.

Tip als je ook mee wilt rijden volgende keer: tijdig opgeven. Ritten van Ad zijn echt de moeite waard. Een gezonde portie offroad ervaring is wel verstandig, maar met droog weer en wat gezond onverstand is het best te doen. Roadbookhouder en roadbookervaring vereist, anders kom je echt niet aan de "finish".
 
Jep, een supergave rit.

Tip als je ook mee wilt rijden volgende keer: tijdig opgeven. Ritten van Ad zijn echt de moeite waard. Een gezonde portie offroad ervaring is wel verstandig, maar met droog weer en wat gezond onverstand is het best te doen. Roadbookhouder en roadbookervaring vereist, anders kom je echt niet aan de "finish".


ok bedankt daarvoor :}

het word voor mij eerst rijbewijs halen :X en dan is een kanppe enduro vinden en eens leren rijden voor dat ik me hier aan waag *D


of heb ik nu iets heel stoms gezegd :+
 
Niets spectaculairs, Klei is een keer gevallen in het zand, ik in de blubber, en Nico! was zijn demper bijna verloren. Maar gelukkig geen letsel ofzo.

Ik vond jouw koprolletje in de blubber er ook wel redelijk spectaculair uit zien. :+

Maar lekker gereden hoor gister!!! Wat een gave rit, en het ging ook erg goed op de KTM.
Klei en Rubber, het was super :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan