Hartelijk welkom

peeky

Rookie
23 okt 2004
10
0
Woudrichem
Goh, wat een hartelijk welkom meteen hier op het motorforum! Ben ik niet gewend van andere forums. En dan praat ik voornamelijk over een groot paardenforum waar ik ook vaak te vinden ben, want naast motoren zijn paarden ook een grote hobby van me! Het motorgedeelte ligt alweer een tijdje stil omdat ik helaas geen centen heb voor een mooie motor (en ik de eerste twee jaar van mijn rijbewijs, die nu gelukkig bijna voorbij zijn, alleen licht mocht rijden en daar vind ik weinig aan) maar na de motorai die ik afgelopen donderdag heb bezocht begint het toch wel weer te kriebelen! Mijn favoriet was toch wel de Ducati Monster, mooi machinetje. Maar ja, nog even sparen dus, en op die manier zal ik pas over een paard jaar weer actief kunnen gaan motorrijden vrees ik. Nou ja, tot die tijd hobbel ik lekker op mijn paardje rond, ook leuk :) En kan ik er natuurlijk hier over praten...nou ja, hoi allemaal dan maar :)
 
full
 
Hey Peeky!

Hoe ist? Ik was vandaag ook voor het eerst op dit forum en zag je bericht staan. Ik ken je nog van de vpro chatbox, grappig om je hier weer tegen te komen, mijn nickname was badmuts!

Groeten!
Mark
 
Hee wat leuk! Ik kom zo hier en daar nog weleens een vpro chatter van de oude garde tegen. Alleen zijn dat nu allemaal hardwerkende mensen terwijl ik in de tussentijd van bakvis scholier tot bekoorlijke studente ben gepromoveerd *haha* Hoe is het er nu mee?
 
Welkom Peeky :)

je had je weg naar het Singles topic al gevondne zag ik :} :)

veel plezier op MF

vertel es meer....lessen of heb j j Atje al ?rijd je al motor
|( laat maar..ik lees het al :)


en nog belangrijker : single? foto? en van welke muziek hou je :+

Greetz Animal
 
Terug
Bovenaan Onderaan