HAT san-remo naar sestiere Hard Alpi TOUR

Nice, ik ga dit jaar niet mee maar wil er alles aan doen dat ik volgend jaar kan gaan.
Wist niet dat je ook solo mocht rijden. (zie nu de discovery en vintage mag je alleen rijden, andere met teams van 3)

Elles Dijkhuizen van J&J suspensions rijd hem dacht ik ook op haar GSA.
Ze heeft vorig jaar de Classic gereden met een 3 vrouwen team.
Van bezoekers op dit forum weet ik er verder geen die de HAT rijden.
 
Bedankt! Nou dan zal ik de dames uitzwaaien! Die gaan volgens mij de EXTREME rijden. (kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen).
Volgend jaar @bommes heb je je eerste voor een team van 3... lijkt me super gaaf dat in het donker daar te doen. Hele andere dimensie.
Voor nu dus een reis alleen, ben benieuwd.
 
HAT21_startdiscovery_00255.JPG
 

Bijlagen

  • HAT21_bajardo_00258.JPG
    HAT21_bajardo_00258.JPG
    453,4 KB · Weergaven: 32
  • HAT21_caprauna_00034.JPG
    HAT21_caprauna_00034.JPG
    527 KB · Weergaven: 36
  • HAT21_puy_03536.JPG
    HAT21_puy_03536.JPG
    333,2 KB · Weergaven: 34
  • HAT21_assiettacolbasset_03297.JPG
    HAT21_assiettacolbasset_03297.JPG
    360,9 KB · Weergaven: 38
  • HAT21_assiettacolbasset_03305.JPG
    HAT21_assiettacolbasset_03305.JPG
    505 KB · Weergaven: 38
  • HAT21_assiettacostapiana_03274.JPG
    HAT21_assiettacostapiana_03274.JPG
    202,7 KB · Weergaven: 36
  • HAT21_finishsestriere_02537.JPG
    HAT21_finishsestriere_02537.JPG
    361,7 KB · Weergaven: 38
Geweldige dagen gehad!! Volgend jaar ga ik graag nog een keer!! De classic met 3 man of extreme lijken me prima! Wie o Wie sluit aan? Echter wel met de motor op de trailer er naar toe!! Nu met de motor gedaan in razend tempo...en dat doe ik niet nog een keer :)
 
Heel gaaf, zojuist ook de site bekeken. De Extreme is niets voor mij. (Ook een beetje zonde om veel in het donker te rijden in dat fantastische gebied). Ik ga dit zeker volgen, ook vwb verlofdagen 2022! Ik zie nog geen data voor 2022 staan en uiterste inschrijfdata.
 
Als het goed is krijg ik van een Italiaanse schone op de administratie daar bij de HAT een update voor 2022, zodra ik die heb zal ik hem delen.
De Discovery is rijden overdag, scheelt een 100km met de classic en heb gewoon een B&B geboekt op rust punt. Heerlijk weekend gehad, met top organisatie. Je kan de Discovery ook rijden als "team" wat denk ik ook gezelliger is. Verder was de route grandioos!
 
Site van over2000 riders ligt eruit... denk dat het door de discussie komt dat men in Italie het offroad rijden per 1-12 verboden heeft.. scheelt ze een hoop borden plaatsen :(
 
krijg net door van de beheerder van Camping Gran Bosco in Salbertrand dat de aankondiging in Italie van het verbod een schandaal heeft veroorzaakt.
Het is helemaal niet zo dat overal een verbod geldt, maar dat de regio's zelf mogen bepalen waar dat eventueel geldt.


In deze link Enduroverbot in Italien? Wir klären auf! ( in duits ) staat uitleg van een motorbond? en een ministerie.
Het komt er op neer dat niks veranderd is. Maar dat je wel moet opletten of lokaal er toch een verbod kan zijn.

De campingbeheerder heeft dat op internet ook geplaatst: "posted in our FB page and in the official TET (Tran Euro Trail) Group"
 
Heb het ook gelezen. Inderdaad goed nieuws. Heb zelf in 2020 1week Gran Bosco als uitvalsbasis genomen met wat vrienden. En in 2021 hebben we de Extreme gereden. Was eigenlijk niet zo extreme... wel heel mooie wegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan