Haus Monika in Uttendorf (Oostenrijk)

Marreke

Die hard MF'er
1 okt 2016
566
513
Al jaren gingen we naar Haus Monica in Oostenrijk.
Opeens bleek "ons" Haus Monica gesloten wegens vakantie. Maar je bent jong? ehm... en je wilt wat!
Wij hebben "blind" geboekt bij een ander Haus Monika. Het had geen betere keus kunnen zijn. Speciaal voor onze motoren werd de garage leeggemaakt. Mijn motor gaf de geest, (niet meer starten,geen beeld op het dashboard) dus we gingen op zoek naar iets of iemand die kon helpen.
Dat ik tijdens die zoektocht rond de B&B hing maakte niks uit. Koffie? Neem nou maar een bakkie want die mannen zijn nog wel even weg...

Echt, Monique en Jan waren zo gastvrij dat ze een dikke pluim verdienen.

Haus Monika in Uttendorf is niet alleen zeer klantvriendelijk, het ligt ook nog op een geweldige plaats. Tussen Gerlospas en GrossGlockner!
 
Nee, ik ben Monique niet.
Ik ben gewoon Marian.
Heb wat pech gehad met mijn motor toen ik in Oostenrijk was, stator opgefikt, maar dat werd heel snel opgelost.
De echte ellende met mijn motor kwam pas toen ik terug thuis was in Belgie...
 
Leuk reisverslag. Kan er al weer genomineerd worden? Lekker bondig en positief. Daar hou ik van! :+

P.s. Een foto zou niet misstaan (ook aan te bevelen vanuit marketing oogpunt)
 
'Zonder onderzoek vooraf, gewoon blind geboekt.' > 'Haus Monika in Uttendorf (Oostenrijk)'


Niet alles is per se spam.
Gewoon een goede recensie kan ook.
 
Wij zijn daar gewoon lekker op vakantie geweest. Niks meer, niks minder.
En als je "Haus Monika Oostenrijk" even Googelt weet je meteen dat er meerdere B&B's Haus Monika heten.
Dat ik even kwijt wilde dat we daar heel goed ontvangen zijn, dat er speciaal voor onze motoren plaats gemaakt was in de garage, dat iemand met een gevalletje "pech" wat extra aandacht krijgt...
Blijkbaar weegt dat niet op tegen de schunnige gedachten van sommigen.

Wij hebben gewoon een fijne vakantie gehad met wat extra aandacht en zorg. Wie een hoerentent zoekt.. zoek lekker verder! Hier bijvoorbeeld: Erotic theatre Casa Rosso Amsterdam - live sex shows

O ja, vanuit marketing oogpunt (al ben ik daar normaal echt niet mee bezig): Haus Monika Uttendorf, Pinzgau - Pension Salzburgerland Oostenrijk
 
Hier wordt iemand met pech gewoon goed en fijn geholpen; en zij maakt daar melding van. Is weer eens wat anders als afzeiktopics. Gewoon goeie recensie, en de link is pas geplaatst na allerlei suggesties dat het hier een fuckhut zou kunnen zijn....
 
Op deze manier jaag je nieuwelingen gelijk wel weer weg :?

Weggaan was ook bijna mijn reactie, maar waarom zou ik? Als ik gewoon eerlijk schrijf wat ik denk en sommigen trekken dan rare conclusies... dan is dat niet mijn fout.
Maar goed, internet is internet en zomaar wat losse kreten schrijven is dan makkelijk. Weet ik ook wel.

Maar waarom zou ik hier weggaan omdat één topic door een paar mensen verkloot wordt? Is mijn fout toch niet?

Ik werk dagelijks met dementen en dan hoor je dit ook dagelijks, niks bijzonders dus.
 
Weggaan was ook bijna mijn reactie, maar waarom zou ik? Als ik gewoon eerlijk schrijf wat ik denk en sommigen trekken dan rare conclusies... dan is dat niet mijn fout.
Maar goed, internet is internet en zomaar wat losse kreten schrijven is dan makkelijk. Weet ik ook wel.

Maar waarom zou ik hier weggaan omdat één topic door een paar mensen verkloot wordt? Is mijn fout toch niet?

Ik werk dagelijks met dementen en dan hoor je dit ook dagelijks, niks bijzonders dus.

Fijn dat je gebleven bent om nog een rotopmerking te plaatsen. Je hoort er nu helemaal bij :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan