Having a good time

JuliusXL

Die hard MF'er
14 nov 2002
361
0
Beringen (BE)
Vorige week vrijdag m'n huurmotor gaan afhalen voor een weekje. Het zou een Suzuki SV650 worden. Dat is dus niet echt doorgegaan, ik geraakte mijn knieën er echt niet op kwijt (zaten langs het dikste stuk van de tank). Zo zag ik mezelf nog geen week rondkarren ;( . Dan maar gevraagd of ze nog wat anders hadden voor deze week ... en jawel hoor ze hadden nog een tweewielertje staan. Jammer genoeg ging het om een CB500. Ik was namelijk oorspronkelijk van plan de SV een weekje te testen en daarna een weekje de Fazer om te kijken welke bike het beste bij me past.

Toch de CB maar meegenomen, want ik wil natuurlijk liefst van al gewoon :] nu dat ik dat roze papiertje op zak heb. Klinkt voor sommigen onder jullie waarschijnlijk vreemd, maar man oh man wat heb ik een fun op dat ding. Lekker toeren door gemeenten waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, terrasje doen, heerlijk vlot door de bochtjes,... Het vertrouwen in de bike en mezelf groeit elke km. Dat wil niet zeggen dat de snelheden opeens spectaculair de hoogte in gaan of dat ik elke bocht knee-down neem, want zo ver ben ik nog niet, maar wel dat alles steeds vloeiender gaat.

Ik vind dit echt gaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!
Heerlijk dat motorrijden toch ? Zelfs in het prille begin op een CB'tje ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat wil niet zeggen dat de snelheden opeens spectaculair de hoogte in gaan of dat ik elke bocht knee-down neem, want zo ver ben ik nog niet, maar wel dat alles steeds vloeiender gaat.

Dat is bij mij dus ook zo! ik heb ook nooit echt hoge snelheid gehaald met mijn nike (ZXR 750) en ik heb ook nog nooit ge-kneedownd. Maar het het is toch gaaaaaaaaaaf!

Veel plezier met rijden en suc6 met uitzoeken van je bikie!
 
Rij al een half jaar op zo'n CBtje, en beleef er elke keer dat ik erop stap nog steeds plezier aan (kan ook goed zijn door gebrek aan refentie materiaal trouwens... :+ ) Zolang je een beetje op de touren let wil die nog best vooruit.
Plus je wek altijd wel reacties van mensen op van: Hey, daar heb ik nog op gelest... *D
 
Ooit een sv 650 (vorige model) meegekregen als leenmotor toen m'n motor een beurt kreeg. Heerlijk speelgoed op die kleine bochtige weggetjes hier in de buurt :} Je hoeft niet perse een bak peekaa's te hebben om een hoop lol te hebben.
Die sv was voor wij trouwens ook te klein, ik hing met m'n snufferd zowat voor de koplamp.
 
Ja ja, de cb's en de ER'en zijn zo slecht nog niet. Zo zie je maar dat er in de praktijk veel meer kanten aan motorrijden zitten dan alleen een beetje stunten en hard rijden zoals je op dit forum wel eens het idee krijgt.
 
Ha ha,

Volgens mij heeft ie het virus te pakken, en weet je wat nou zo mooi is.....


....Er is GEEN medicijn voor :+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan