Hawk-NTV Circuit topic

welke dag naar Zandvoort?

  • 18 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 29 april

    Stemmen: 4 66,7%
  • 5 mei

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 26 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Dash

MF veteraan
3 mei 2004
5.313
7
Hoorn (Noord Holland)
Ok. Het moet nu toch eens gaan geschieden. we moeten met de NT(V)`s het circuit op.
We gaan dan naar Zandvoort. wie gaat er mee en wanneer?

De site van MS lifestyle met prijzen en data: Motorsportlifestyle | Data en prijzen


29e gaat niet door

Er worden nieuwe datums geprikt ergens in mei.

maak ik dan wel een nieuw topic voor.
 
Laatst bewerkt:
29 april, kan ik daarna lekker 3 dagen bijkomen op de intensive care zonder dat het me nog vrije dagen kost, of problemen met school oplevert.
 
Laatst bewerkt:
[me="Weirda"]heeft op 8 april gestemd :)[/me]

weliswaar niet in dit topic - hier heb ik de 29ste getickt. Eens kijken of het de Hawk of de NTV wordt

ps: dedicated topic werkt wel beter, alleen titel suggereert iets anders
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar dingen om op te letten, om de baan op te mogen:
* leren kleding - aanritsbaar, danwel combi
* rugprotector - steeds vaker verplicht
* technische staat motor - keuring van ketting, tandwielen, remmen, banden en algehele staat
* geluidsbeperking motor/uitlaat
- glasdelen en nummerplaat afdekken - bij crash oid geen gevaarlijke zooi achterlaten
- goede banden en-spanning

sommige dingen zijn essentieel (*) andere weer belangrijk om op te letten. De voorwaarden zullen ook wel ergens op de site staan. Laat je goed informeren van tevoren.

Mijn 5 centen
 
Nog een paar dingen om op te letten, om de baan op te mogen:
* leren kleding - aanritsbaar, danwel combi
* rugprotector - steeds vaker verplicht
* technische staat motor - keuring van ketting, tandwielen, remmen, banden en algehele staat
* geluidsbeperking motor/uitlaat
- glasdelen en nummerplaat afdekken - bij crash oid geen gevaarlijke zooi achterlaten
- goede banden en-spanning

sommige dingen zijn essentieel (*) andere weer belangrijk om op te letten. De voorwaarden zullen ook wel ergens op de site staan. Laat je goed informeren van tevoren.

Mijn 5 centen
Check, check, dubbelcheck.

Ow en wat technische staat betreft: we hebben over een TRX he. Die worden niet eens gekeurd. :P

Over een week gaan de WP's erin trouwens! :]
 
:W Het lijkt mij nog steeds leuk hoor!! bij mij is't alleen meestal geen probleem op zéér korte termijn nog ff een dagje vrij te pakken, dus ik zie wel wat de datum wordt!! ;) (gaat trouwens iedereen in groep 1 rijden :? ik had de 1e keer zelf al totaal geen problemen (met de SV) om in de bochtjes de snelheid bij te houden namelijk!! O-) )
 
als je te snel bent voor je groep kan je altijd in een snellere groep geplaatst worden ;)

Andersom is ook mogelijk trouwens :)
 
'T is voor mij de eerste keer op 't circuit dus ik mot sowieso in groep 1 beginnen.

Ik heb duzz nog nooit in groep 1 gereden :N mocht niet van de luitjes waarmee ik ging!! O-)

als je te snel bent voor je groep kan je altijd in een snellere groep geplaatst worden ;)

Andersom is ook mogelijk trouwens :)

Ja, dat weet ik :Y maar het lijkt me toch het leukste als we allemaal in de zelfde groep zouden rijden, anders maakt het niet uit wanneer en met wat je gaat ;)
 
je kunt beter voorzichtig beginnen en als je merkt dat je een supercoureur bent ga je gewoon een paar groepen hoger ;)

in het begin ff de tijd nemen om het circuit(rijden) te leren

Ikke snappe!! :) was ook alleen maar mijn ervaring en in opdracht van wat luitjes die mij al een beetje kenden!! O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan