Hayabusa 2005

Hmmm, een motor met duidelijk een eigen karakter en eigen publiek.

Ach ja misschien ben ik wel jaloers op de centen die die gasten hebben die ze kunnen kopen........ik bedoel van de bank.


En nu ff in de eerlijke mode:

Het lijkt wel of zijn kont verhuisd is naar het voorspatbord.


En deze kritiek nog wel van een SOEZ man, pur sang...
 
Laatst bewerkt:
Is toch wel een machtig mooi ding, is best jammer dat er aleen een 1300 cc versie is, zie mezelf eigelijk niet zo zitten met zoveel pk's
 
001128.jpg
 
Uit betrouwbare bron inmiddels vernomen dat de 2005 hayabusa eind november bij de dealers zal staan en da's mooi. Binnenkort maar 's gaan informeren en handelen zodat mn nieuwe combinatie besteld kan worden en mooi op tijd voor het volgende seizoen klaar staat! :)
 
Uit betrouwbare bron inmiddels vernomen dat de 2005 hayabusa eind november bij de dealers zal staan en da's mooi. Binnenkort maar 's gaan informeren en handelen zodat mn nieuwe combinatie besteld kan worden en mooi op tijd voor het volgende seizoen klaar staat! :)

Dan een zwart/grijze met chromen velgen, double bubble smoke, duoseatcover, hoogglans gepolijste Yoshi's, witte knippers op de bak en stalen remleidingen :9~ :}
 
Hehehe, die velgen ga ik zeker na informeren. mn huidige double bubble light smoke wordt over gezet, de carbon Sebring's ook in eerste instantie.
Witte knippers en stalen remleidingen zitten er standaard op enkel met de duo moet ik nog wat doen...


....en als dat alles rond is mag ik vaker mee? ;)
 
Die 6 zuigers zijn goed zat, dat radiale gelul komt me de strot uit.

heb je ervaring?
op mijn ouwe ZX6R zaten ook van de 6 zuiger dingen en op mijn 10R van die radiale 4 zuiger geloof me dat is verschil van dag en nacht. 6 zuiger heeft aan iedere kant 1 groot remblok, de 4 zuiger 2 kleine blokjes daardoor wordt het verschil veroorzaakt niet zozeer door de radiale ophanging
 

Kijkerdekijk sesamstraatpoppetje, dit zijn de goed onderbouwde menigen die echt bijdragen aan een topic als deze.
Ik hoop waarlijk dat je niet zo'n kiddo bent die hier overal gaat postem OM het posten en verder niks tot weinig toevoegd, daar hebben we er al genoeg van.
Ieder zn eigen smaak, maar als ieder lid van dit forum in elk topic waar hij/zij komt op deze manier zn smaak ventileerd is er al gauw niks meer aan...

Succes met lessen.
 
Over smaak valt niet te twisten, persoonlijk vind ik um mooi
en mag ie eventueel bij ons in de garage staan.....

Dat zwart/grijs steekt mooi af bij het zwart/geel wat er al staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan