Hayabusa 2005

Powerslaaf_is_exit

MF veteraan
18 feb 2003
1.362
1
Geen drastische wijzigingen, wel mooie witte knipperlichiesch, scheelt al weer in de accesoires die ik erbij aan wou schaffen.

De foto's met dank aan de HayabusaClubHolland (goed bezig Jan!):

040916_ov_20.jpg


040916_ov_22.jpg


040916_ov_23.jpg


040916_ov_25.jpg


040916_ov_28.jpg


040916_ov_31.jpg


040916_ov_32.jpg


040916_ov_33.jpg


040916_ov_34.jpg



Zoals het nu lijkt gaan we voor de zwart/grijs uitvoering, de grijs/grijs/blauw/grijs is wel heel erg grijs.
Hopen dat we ze z.s.m. live kunnen bekijken.

:]
 
mooie topkoffer! *D

idd weinig veranderd... vind hem eigenlijk nog steeds niet zo mooi, maar smaken verschillen hé. scheelt dat ze wel snel zijn, toch wel handig dan zo'n topkoffer, misschien iets voor pizzakoeriers... krijg ik eens een keer een warme pizza :+
 
mooie topkoffer! *D

idd weinig veranderd... vind hem eigenlijk nog steeds niet zo mooi, maar smaken verschillen hé. scheelt dat ze wel snel zijn, toch wel handig dan zo'n topkoffer, misschien iets voor pizzakoeriers... krijg ik eens een keer een warme pizza :+
pizza met kaas aan de onderkant :P
 
Weet je wat ik er minder van vind...

de motor is mooi opgepoetst, de omgeving is hardstikke schoon.
Echter zijn de banden zo smerig als de pest.. maak die effe schoon met een doekje want zo ziet het er niet uit (ben sowieso geen van de hajabussie)
 
Ik vind m ook mooi, maar dan met afdekkap buddy.
Hij ziet er wat sjieker uit vind ik en wat netter.
Hijs ook 10kg lichter, doet m ook goed.
 
die blauwe heeft nét iets te veel grijs aan de zijkant..

en die topkoffer :r

jammer dat ze de busa er niet gewoon in zn volle glorie zetten (met aerodynamische bult)

verders zien ze dr heeeeeeel mooi uit

:} :} :} :} :} :} :} :} :}
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
tja, als ik een flinke geldprijs zou winnen kwam (o.a.) deze (de zwart-grijze)in mijn dan nieuwe garage te staan :P

tot die tijd moet ik me maar vermaken met mijn hornetje :]
 
Toch jammer dat ze op de Busa geen radiale remmen hebben gemonteerd net zoals op de nieuwe ZX-12R. Goede stoppers is toch een must bij zo'n ding!
 
Die 6 zuigers zijn goed zat, dat radiale gelul komt me de strot uit.
Die 6 zuigers zullen zeker goed zijn, echter kan Suzuki onafgeveerde massa verliezen door 4 zuigers radiaal toe te passen (net zoals Kawasaki dat gedaan heeft). En bovendien oogt het een stuk mooier en moderner :)
 
hmmm die blauwe is om van te watertanden maareuh wil die 1000 cc model 2005 ook wel in de schuur hebben staan.
ga denk ik wel voor die 166 kilo's
:9 moet ze gewoon allebij hebben

gr haya
 
Het lijkt wel of ie iets minder log is geworden.

Vond de oude busa al erg mooi, maar deze is om te watertanden.
 
Die 6 zuigers zullen zeker goed zijn, echter kan Suzuki onafgeveerde massa verliezen door 4 zuigers radiaal toe te passen (net zoals Kawasaki dat gedaan heeft). En bovendien oogt het een stuk mooier en moderner :)


Radiaal of niet, bij de mijne worden ze er gedemonteerd om plaats te maken voor serieuze remmen.

Ben nog wel benieuwd of 2005 ons een LE op gaat leveren en zo ja, welke uitvoering dat word.
De USA LE van ik geloof 2003, de oranje uitvoering met zwart frame mag wat mij betreft ook wel deze kan opkomen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan