Hayabusa als 25kw

dan durf ik zelfs met een 7KW brommer nog een potje met je te matten.

dat ding zal niet prettig rijden kerel. je zit al beperkt in je vermogen en dan ga je ook nog eens NEGENTIG onnodige kilo's met je meesleuren? koop een brol ding op marktplaats, leef er 2 jaar mee, en koop je hayabusa 2008/9, nee, wacht, spaar gelijk door voor een Y2K, als je toch vermogen zoekt...

EDIT: en voer die Y2K op zodat hij 715 BHP en FADEC heeft! *O* wie oh wie durft de koppeling op te laten komen?

E-EDIT: met een afterburner valt nog tot 40/50% meer vermogenswinst te halen: we zitten al op 1050 PK, maar vraag me niet hoe filerijden zal gaan

E-E-EDIT: Freelight composites maakt voorvleugels en canards op maat, zeker aan te bevelen voor als je transsonisch gaat om de trillingen te compenseren en druk op het voorwiel te houden.




800>km/u of geld terug.
 
Laatst bewerkt:
dan durf ik zelfs met een 7KW brommer nog een potje met je te matten.

dat ding zal niet prettig rijden kerel. je zit al beperkt in je vermogen en dan ga je ook nog eens NEGENTIG onnodige kilo's met je meesleuren? koop een brol ding op marktplaats, leef er 2 jaar mee, en koop je hayabusa 2008/9, nee, wacht, spaar gelijk door voor een Y2K, als je toch vermogen zoekt...

EDIT: en voer die Y2K op zodat hij 715 BHP en FADEC heeft! *O* wie oh wie durft de koppeling op te laten komen?

E-EDIT: met een afterburner valt nog tot 40/50% meer vermogenswinst te halen: we zitten al op 1050 PK, maar vraag me niet hoe filerijden zal gaan

E-E-EDIT: Freelight composites maakt voorvleugels en canards op maat, zeker aan te bevelen voor als je transsonisch gaat om de trillingen te compenseren en druk op het voorwiel te houden.




800>km/u of geld terug.

file rijden gaat prima hoor.. een jet engine moet eerst op toeren komen (en dus veel lucht aanzuigen waar je dus snelheid voor nodig hebt) voor dat hij echt vooruitkomt..


Heeft een busa stationair niet al 25kw :? :+
 
volgens mij wordt je op een 25kw hayabusa zelfs uitgereden door een

061026111130.JPG


ja precies.. een suzuki alto :P
 
Jammer dat hij zo afgekraakt word.
Hij wil gewoon graag een busa.

Laat hem dan lekker in zijn waarde en zeik hem toch niet direct af.
Ookal is het een appart idee.
 
Jammer dat hij zo afgekraakt word.
Hij wil gewoon graag een busa.

Laat hem dan lekker in zijn waarde en zeik hem toch niet direct af.
Ookal is het een appart idee.

afzeiken? het lijkt me ook nog eens zo.. dat als je dat mooie 1300cc blokje met 128,7 kW, 175 pk terugschopt naar 25kW, 34pk, je dus heel dat blok gewoon sloopt en een hele luie blok gaat krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat hij zo afgekraakt word.
Hij wil gewoon graag een busa.

Laat hem dan lekker in zijn waarde en zeik hem toch niet direct af.
Ookal is het een appart idee.
oké, oké...


Je kunt de motor van een eencil.125 er onder gooien... zie het als het ultieme safe-life design! en het scheelt kilo's onnodig gewicht.

gooi het 1300 blok in een pot vaseline en laat hem daar 2 jaar in liggen, daarna misschien begrenzen op plusminus 70 KW zodat je niet in één keer de hele meuk over je heenkrijgt.

Als ik jou was zou ik ook de fairings grotendeels verwijderen , dan heb je nog kans dat hij niet direct herkent word als hayabusa (misschien krijg je wel vragen over je achterbrug van andehalve meter)
 
het is heel simpel om van een busa een 25kw te maken....

optie1: zorg dat je brandstoftank leeg is, leg er een grotere accu in en rij voortaan op je startmotor :W

optie2: laat een oog aan je achterbrug lassen, monteer hier dit aan:

1129814135_anker.jpg


of gooi gewoon diesel in je tank....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan