Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

Mies de prijs is scherp maar ik moet er wel bij vermelden dat de kuipdelen over gespoten moeten worden i.v.m het aanpassen van de intercooler.
 
Mies,
blij dat je nog steeds tevreden bent..bedankt voor de props..!

P.s. verwijder ff die zwarte tank in je qoute bericht...eigenaar wil dat niemand weet wat het wordt op Hennie en ik uiteraard na...!
Weet niet wie er allemaal leest hier...!
thx...

rubbere robbie en V.P. zeggen toch niks als wie volgende week bij onze Belgische vrienden zijn...!
Waar zijn die twee eigenlijk...?Robbie ligt natuurlijk verschrikkelijk te knallen te afgelopen dagen en V.P. is een rondje gaan lopen met Suki en kan de weg niet meer terug vinden.... _O-

Heb je het trouwens al gehoord Mies....?
Mocht ik eerst mee rijden met onze grote vriend de brombeer,en ineens moeten niemand bang en ik in een apparte auto..alleen omdat we busa loos zijn.... ;(
Snap jij dat nou...?
Ach het was zo gezellig..3,5 uur in een auto heen..lekker kletsen/eten/pilsen..en weer 3,5 uur terug...heerlijk..lekker biertje erbij..bert visser op de navi...busa talk..auto talk..lekkere wijven talk...en af en toe ff een keer pissen....!
Maar ja,denk dat die lange en ik het ook wel redden..maar toch..... :?

_O- *O* *O* *O* *O* _O-
 
Ik heb al die foto,s op facebook gezet en ook op het belgen forum . zodat iedereen kan zien wat een teringzooitje het bij jou in de zaak is !!!!!
 
jezus christus te paard , wat een pestbende is het bij C.P.H. daar zal ik nou nooit wat brengen om te spuiten .
 
Het gaat altijd om het eind resultaat grote vriend.... :W

Een bouwvakker kan ook geen mooi huis maken zonder eerst alles te slopen.. *O*
 
@ Rob,

Ben je wel eens bij Olof geweest, of maak je dit op uit de fotos }) ??

@ Olof,

Kijk eens naar de tijd van Rob zn posting, die heb echt liggen knarren :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja joh grote vriend...altijd oordelen..terwijl hij hier echt nog nooit geweest is,maar wel al 80 keer beloofd hebt...ach ik vergeef het Robbie natuurlijk..want tja met zo en mooie vriendin... *O*
ik stelde mijn prioriteiten ook bij hoor..... O-)

en echt hoor ..niemand bang...het was schoon voordat jij begon met je kunstjes....!

_O-
 
Ja joh grote vriend...altijd oordelen..terwijl hij hier echt nog nooit geweest is,maar wel al 80 keer beloofd hebt...ach ik vergeef het Robbie natuurlijk..want tja met zo en mooie vriendin... *O*
ik stelde mijn prioriteiten ook bij hoor..... O-)

en echt hoor ..niemand bang...het was schoon voordat jij begon met je kunstjes....!

_O-

@ Olof,

Wat, is onze Grote Rob nog nooit in die mooie zaak van jou geweest *D en heeft hij alleen fotos van de werkplaats gezien na dat ik er als een mongool door ben gegaan, :r sjezus valt mij tegen van Rubberen Rob, hij zou eigenlijk eens je showroom moeten zien *D
 
Mies,
blij dat je nog steeds tevreden bent..bedankt voor de props..!

P.s. verwijder ff die zwarte tank in je qoute bericht...eigenaar wil dat niemand weet wat het wordt op Hennie en ik uiteraard na...!
Weet niet wie er allemaal leest hier...!
thx...


Welke zwarte tank ?
 
Als ik er kom , is het altijd SPIK&SPAN bij C.P.H.
14v1gk3.jpg

24qkf3b.jpg

29xt8hu.jpg

wtal34.jpg


K'ben weer terug van een wandeling met Zu-Ki hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Hey Kees,

Leuke foto...samen met mijn dochter heb ik een geweldige dag gehad in Drachten en een hoop op gestoken van de turbo goeroes.
Hierbij een pic van mijn Boes.



full
 
@ Olof,

Wat, is onze Grote Rob nog nooit in die mooie zaak van jou geweest *D en heeft hij alleen fotos van de werkplaats gezien na dat ik er als een mongool door ben gegaan, :r sjezus valt mij tegen van Rubberen Rob, hij zou eigenlijk eens je showroom moeten zien *D
En ik ga er niet heen ook , wat een teringzooitje kijk die busa,s hoe ze er bij staan onder het stof het zal je motor maar wezen !!!!!!!!!
 
Hey Kees,

Leuke foto...samen met mijn dochter heb ik een geweldige dag gehad in Drachten en een hoop op gestoken van de turbo goeroes.
Hierbij een pic van mijn Boes.



[afbeelding]


Potverdomme wat een motor.
Geweldig goed.

Waarom doe je deze in godsnaam weg ?
Het is geen MC Xpress - het is een Amerikaanse Turbo kit ?
Velocity ?
Mijn Busa had een MC kit maar het filter viel binnne de kuip lijn.
En ook de interkoeler.
Ach ik zou deze wel eens willen zien van nabij.
 
Hallo Mies,

Het is zeker een geweldige motor! Deze motor is een tijd lang mijn ziel en zaligheid geweest, waarmee ik ook veel motorvakantie's en hoop plezier mee heb beleeft. Ik ben ik vorig jaar hooguit 10x met de Busa op pad geweest, dus de motor staat zo goed als stil en daar is die niet voor gemaakt.
Zoals je hebt kunnen lezen is het turbo virus over geslagen naar mijn auto. Net als met de Busa gaat hier heel veel tijd en geld in zitten en naar lang wikken en wegen heb ik het besluit genomen om met de auto veder te gaan.Helaas heb ik nog geen geldboom staan.
De Stage II turbo kit is een zelf samengesteld MC-Press kit, met een hoop mooie onderdelen.
Om de MC-Press intercooler te monteren moet men het kuipdeel aanpassen,anders past het voor geen meter.
Oliekoeler is niet nodig ik gebruik hoogwaardige olie ( Motul 300v )

@ Kees Filmpje kende ik al maar het blijft geweldig om naar te kijken...echt een beest.

Hierbij een uitdraai van mijn Boes..dit is ruimvoldoende voor op de openbare weg :W





full
 
Terug
Bovenaan Onderaan