Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

@ Rob , dan zien we weer een Zwarte Bliksum als Anita mee gaat.
Op JULLIE eigen meter ! ! asfalt.
Driehonderd PLUS

CU @ MP 1
Garoete van Vee Pee /kees
Nou Keessssss ik denk eerder 70 in z,n 6 want ze zijn op de A12 druk aan het werk en zullen zeker staan te controleren dus oppassen geblazen, maar het is maar een kilometer of 10 dus die komen we ook wel door !!!
 
en zo is het stroopwafels bijven we vreten Keesssssssssss , nou tot zondag dan ik kom naar DE ANDEL samen met anita m,n blondine.


*O* *O* *O*

rob,
tuurlijk blijven eten..knap van je die tien kilo al...!respect....!

eet en drink met je maten he..dat weet je...! _O-
 
*O* *O* *O*

rob,
tuurlijk blijven eten..knap van je die tien kilo al...!respect....!

eet en drink met je maten he..dat weet je...! _O-
zuipen en snuiven blowen en slikken is voor zwakkere van de maatschappij , geen van de activiteiten boeit mij . maar misschien als je het met maten doet dat het een leuk tijd verdrijf kan zijn . maten met een a of met twee aa,s ???????
 
Het is zover !!! De Chokomel meeting is een feit na bijna 6 maanden (op een paar dagen na dan) kunnen we weer naar een hayabusa meeting . Harmelen is THE PLACE TO BEE . een warme kop chocolademelk met een appelpunt en een toefje slagroom . en heel veel slap ouwehoeren over hayabusa,s en nog meer !!!! nou ik ben vroeg m,n nest uit gekomen het lelijke zwarte beest staat al buiten te glimmen (echt waar als ie tanden had was het precies een nijlpaard) ik ga onder de doche en richting SHELL DE ANDEL OP DE A12 .kijken wie er dit jaar weer meegaan naar harmelen .
 
Laatst bewerkt:
hhahah..ah

klopt robbie..!

het was geweldig vandaag...toch kunnen die hch ook wel best wt organiseren hoor robbie...!
ik denk een busa of 100 bijna en lekker weer en erg veel gezellig geouwehoer...!
heerlijk..1

ik haalde nog ff haantje busa in de war met mies..en mies was al weer weg toen ik terug was met familie geneuzel..!
erg leuk om weer mensen te ontmoeten die je alleen via internet kan..!
1100 dude netjes thuis gebracht en alle vrouwen in de auto geladen zwemelend van de hondjes...pfff...!

gewelidig genoten..thx all...
 
De veel besproken chocomelmeeting zit er weer op . een altijd geslaagd evenement door de juiste mensen georganiseerd , Hennie, jacqeline ,super echt waar . nog nooit is er zoveel warme chocolademelk met appeltaart genuttigd als op deze chocomeet . de sfeer was perfect zoals het hoort . wij zijn na dat de meeting op z,n einde begon te lopen nog met drie busa,s richting poeldijk gereden daar was van de cruisse brothers een amerikaanse auto meeting en na dat we dit evenement verlaten hadden nog even naar scheveningen gereden om de inwendige mens te voorzien van vis en ijs al met al een geslaagde zondag . nu weer sleutelen aan de busa want de teller partij is er mee uitgescheden , een draadbreuk of kapotte printplaat ?? we gaan het wel zien . altijd wat aan dat owe pleuris ding ik heb nog nooit in m,n leven een motor gereden waar werkelijk altijd wat aan mankeerd .
 
Hieperdepieperdepiep Hoera . Kees V.P. of ook wel Vanishing Point genoemd is van dag de hele dag jarig , welgeteld 54 jaar is hij geworden . Keessssssss een hele fijne verjaardag en op naar de volgende 54 jaar !!!!!
 
Haye Kees (VP)

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe L.L _O- en natuurlijk nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele jaren met gezondheid en veilige kilometers :]
33or7r7.jpg
 
Laatst bewerkt:
GGGGGRRRRRRRAAAAAATTTTTEENNNNNNAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR.......

*O* *O* *O* *O*
van harte jonge god...!
 
het is hiet net zo dood als op een kerkhof , ik ga maar even een stukje rijden op het lelijke nijlpaard
 
Laatst bewerkt:
Nee mister turbo , nog niet maar zie op m,n tomtom hoe hard ik ga gelukkig . jij ging er trouwens ook goed van tussen terug van de chocomelmeeting op de A12 hij loopt als vergif Arne echt en super stil is ie een echte sluipmoordenaar . echt gaaf !!!!! ik spreek je grts rob
 
Robbie...bedankt voor je compliment. De busa loopt zeker als een speer!
Het is een feestbeest om op te rijden...keer op keer.
Je kan met de turbo net zo rustig toeren als met een standaard hayabusa en als het verkeer het toelaat kan je met de busa laagvliegen :)
 
Haye KAWABUSA Rob,

Onze Jonge God op 2 wielen
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele gezonde kilometers mogen volgen Maatje

Enne DIKKE KUSSEN van Reintje



11gmwht.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan