Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

Gefeliciteerd Robbie,
dat je maar veel veilig k mag rijden..niet te veel gebak eten vandaag he...!

ach trouwens je bent 52 geworden..je zal best zelf wel weten wat goed voor je is...!

grtz,

*O* *O* *O*
 
Robbie...Gefeliciteerd met jouw verjaardag en dat je nog een hoop jaartjes mag genieten op je nijlpaard.
full
 
Allemaal bedankt voor de welgemeende felicitaties ,ik heb van m,n verjaardag maar weer eens een hayabusa sleuteldag gemaakt , tellerstoring wat blijkt nu een defecte printplaat .dus op zoek naar een andere gebruikte teller !!! echt suzuki waardeloos ,rommel ,goedkope shit is het , nooit meer zo,n hok echt.
 
Allemaal bedankt voor de welgemeende felicitaties ,ik heb van m,n verjaardag maar weer eens een hayabusa sleuteldag gemaakt , tellerstoring wat blijkt nu een defecte printplaat .dus op zoek naar een andere gebruikte teller !!! echt suzuki waardeloos ,rommel ,goedkope shit is het , nooit meer zo,n hok echt.


toch een defecte printplaat rob..?
Ha d doktor Jossy het weer gauw goed....!
succes met bouwen...!
 
de teller die op m,n hayabusa zit , heb ik notabene van jos (dr jossy) gekocht. k*t ding trouwens alle soldeeringen laten los. ik ga maar eens op zoek naar een andere printplaat of een hele andere teller .
toch een defecte printplaat rob..?
Ha d doktor Jossy het weer gauw goed....!
succes met bouwen...!
 
Laatst bewerkt:
Met dank aan me maatje Michel is mijn grijze roodstaart Busa omgetoverd tot een wit/zwartje! *O*
Ben er erg gelukkig mee al zeg ik het zelf. *D


2dcizbn.jpg


11vnorc.jpg


33osdgh.jpg


n6t5k.jpg


qnoc8x.jpg


Alleen nog ff het rooiestreepje van de velg af ;)
 
Laatst bewerkt:
Michel voor een amateur spuiter heb je heel behoorlijk werk geleverd .ik vindt hem mooi geworden ,veeeeel beter als dat antieke rood grijs !! ik ga je spreken grts rob
 
Bedankt allemaal, leuk om te horen! :}


Wat is dat voor rood randje in de koplamp ?


Dat is verboden, ;)
Ze noemen het een zogenaamde HELOring, vervangen door het stadslicht. (vorige eigenaar)
Als het dimlicht (xenon verlichting) aanstaat zie je het gelukkig niet meer. :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ziet het er naar uit dat het een mooie dag gaat worden ,dus op tijd uit m,n lekkere warme mandje en aanstalten maken om maar eens met de motor richting belgie te rijden . naar het plaatsje Burcht bij Antwerpen, de Hayabusa Club Belgie organiseert er vandaag de z.g. paaseimeeting de openingsmeeting voor hun motorseizoen , altijd een gezellige bijeenkomst van Belgen en Nederlanders op hun Hayabusa,s en van de voorzitter en voorzitster een leuke surprice die in het teken staat van de paasdagen. Daar doen we het allemaal voor !!! ik denk dat ik vandaag maar eens op de Kawasaki ga dan heb ik tenminste geen pijn in m,n donder als ik van de motor afstap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan