Umop3p1sdn
Die hard MF'er
- 17 mrt 2021
- 566
- 262
- Onderwerp starter
Stuur besteld
Zal vd week eens vragen wat levertijd is en dan afspraak maken voor montage.

Zal vd week eens vragen wat levertijd is en dan afspraak maken voor montage.
1 Zo dan, waar vandaan moet die kit komen ?Kon wel 3 weken duren?!
Wat een onzin, spullen uit China heb ik zelfs regelmatig met 11 dagen in huis.
Zodan , jij hePt er veel geld voor over lees ik , Denk dat jij er met minder geld ook wel uit komt.Het liefst had ik het samen met iemand gedaan. Lange koppeling en rem was denk ook zo gefixed binnen een paar dagen. Kon al voor 150,- kroonplaat kopen met stuur.
Maar ik heb geen ervaring met gas kabels en hydrauliek.
Zag ook verleng stukken. Mss was dat ook wel een optie.
Nu ga ik voor alles kompleet, en laten doen.
Ik reken op 700,-
Wel big money.
Ik zou eerder bij Bike Design of een ander bedrijf de juiste lengte hydrauliekkabel laten maken?Rem en koppeling verlengen. Langere gas kabel. En voila.
Die post ik morgen okeIk zou eerder bij Bike Design of een ander bedrijf de juiste lengte hydrauliekkabel laten maken?
Vaak kan je er op wachten.
Maar goed, krijgen we nog een voor en na foto hier?![]()
Je moet er ook wel zin in hebben.Even zonder gekheid, hoe moeilijk moet het zijn om de tank, buddyseat te verwijderen en daarnaast je gashandel te demonteren om de kabel(s) te verwisselen? En natuurlijk de kabels van de injectie te wisselen?
Vering / geometrie ook aangepast?Wow, als of ik een hele andere motor heb, zit er op als of ik ga crossen. Goed recht! Helemaal blij, zo veel moment op je stuur in de bochten. Ook met zitten en lopen bij achteruit draaien met parkeren enz. Zo veel vertrouwen geeft zo een breed stuur. Niet normaal!
Nee ben niet gaan draaien, veert goed nu, is zo ie zo goed geveerd zo een hayabusa, hij heeft een stevige demping, niet heel diep maar ook niet rete straks. Erg comfortabel met hobbels en snelheidVering / geometrie ook aangepast?
Minder druk op het voorwiel dus achter iets hoger of voor wat lager?
Het kan ook gewoon goed uitpakken natuurlijk.![]()