hayabusa V8

Deze vind ik dan toch wat mooier, op basis van een kawa z1300

V12_Kawa.jpg


een V12 :9~
 
Ik denk dat bij die dwarsgeplaatste stermotor de achterste cilinders toch een heel groot koelingsprobleem hebben :X
 
Ik denk dat bij die dwarsgeplaatste stermotor de achterste cilinders toch een heel groot koelingsprobleem hebben :X

ach ,bij die hele chopperscene maakt het allemaal niet uit hoe het rijd/betrouwbaar is/ remt/stuurt of comfortabel zit.
als de "rebel" die erop zit maar de illusie heeft dat tie "cool" is en aandacht krijgt :r :r

wel een pluim voor de stermotor ipv die eeuwige luchtgekoelde stoterstangen bonk shitamerican steel
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat bij die dwarsgeplaatste stermotor de achterste cilinders toch een heel groot koelingsprobleem hebben :X

Koeling zal geen probleem zijn.
Die ster motoren draaien omgekeerd.
de zuigers en de krukas staan stil en de cilinders draaien rond.
heel appart om te zien! ;)
 
Wow Gsan dat ding is echt adembenemend :} , ik weet uit oude boeken dat ze veel hebben geëxperimenteerd vroeger met verschillende configuraties, tenovergestelde zuigers, ovale zuigers,zuigers met een dubbele drijfstang, 2 zuigers paralel in 1 verbrandingskamer, maar dit slaat echt alles.

werkelijk, de man die dit bedacht heeft is echt een genie, prachtig stukje engineering :9~ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan