Hayabusa VS 600cc

wie gaat er harder door de bocht?

  • hayabusa

    Stemmen: 5 7,6%
  • een 600cc

    Stemmen: 58 87,9%
  • mijn motor, namelijk een:

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Eens met de gek, kijk voor de aardigheid fastbikes 2 maar eens. Volgens mij is het shakey die op die busa in die franse haarspeldjes alles en iedereen het snot voor de ogen en de knie aan de grond rijdt :} Ow ja, en en passant bij het uitkomen van die haarspeldjes het asfalt een beetje opvullen met vloeibaar rubber ;)

Mach 2 :9~ ik heb die film al zeker 30x gezien :} !! Die powerglides :} :} :} :9~

Dikke respect voor deze mannen :}
 
Na mach2 gezien te hebben moet ik zeggen dat ik nu voor de busa kies.
Die R1 en de bird konden die Sharkey op die busa echt niet meer bijhouden in het Franse gebergte. Die fims heb ik vaker gezien dan Ghostrider.
 
Na mach2 gezien te hebben moet ik zeggen dat ik nu voor de busa kies.
Die R1 en de bird konden die Sharkey op die busa echt niet meer bijhouden in het Franse gebergte. Die fims heb ik vaker gezien dan Ghostrider.

Ehhhh, heb je er al eens over gedacht dat Shakey misschien wel een betere rijder is dan de piloten op die andere dingen?
Als Shakey op die R1 had gezeten was de kans groot geweest dat hij ook vooraan had gereden :)

edit:

Vervelende typo :X
 
Laatst bewerkt:
zit nu dus ff mach2 t kijken ze zeggen toch echt dat ze de R1 niet konden bij benen en daarna dat ze met 2 overblijven de bird en de busa.

(ik denk dus ook dat n 600cc supersport harder door de bocht kan dan een busa)
 
Ehhhh, heb je er al eens over gedacht dat Sharkey misschien wel een betere rijder is dan de piloten op die andere dingen?
Als Sharkey op die R1 had gezeten was de kans groot geweest dat hij ook vooraan had gereden :)
:^

Is het Sharkey of Shakey? En als het die laatste is, is dat dan dezelfde als Shane 'Shakey' Byrne?

Kan me voorstellen dat die dan wel ietsje sneller is dan de gemiddelde Jan met de Pet. :+

Een busa is gewoon (ivm een 600) te zwaar qua massa, massa die in een echte bocht heeeel graag naar de buitenkant van de bocht wil :P
Ja, maar diezelfde massa drukt ook harder op de band, dus je zou meer grip moeten hebben. :P

Overigens denk ik dat de Busa in een 300kph bocht wel sneller is. O-)
 
Ja, maar diezelfde massa drukt ook harder op de band, dus je zou meer grip moeten hebben. :P

Dat is alleen als je rechtuit rijdt. Dit gaat niet meer op op het moment dat je door een bocht gaat. Dan zal er ook meer gewicht zijdelings willen.
Het effect wordt grotendeels opgeheven denk ik en zal alleen de grondspeling een grote rol spelen.

Hierbij gaan we natuurlijk wel uit van gelijke rijders :+
 
lichteraan wat voor een 600..
gsx f 600 verliest het van de busa..
maar heb je een R6, gsxr of zx6r van gelijke leeftijd als de busa dan verliest de busa het.

Maar niet omdat de busa het niet kan maar omdat die wat grond speling mist.. je rijd al heel snel de kuip aan de grond

ik bedoel idd wel een 600cc SS :]
 
de busa en bird hadden totaal geen kans tegen de lichtere r1

dat wil zeggen dat een 600supersport veel betere tijden kan rijden als een busa
 
Er was laatst ook al een topic over of een zware motor net zo snel als een lichte motor door een bocht kan :? . Hier stond ook het theoretische bewijs waarom een zware motor net zo hard als een lichte motor door een lange bocht kan gaan.

Alleen de korte bochtjes zal een 600'tje makkelijke gaan omdat je die makkelijker kunt omgooien.

Zware motor langzamer in een bocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan