Hayden, laatste jaar Repsol?

Laatste jaar Hayden?

  • ja

    Stemmen: 13 28,9%
  • nee

    Stemmen: 32 71,1%

  • Totaal aantal stemmers
    45

Massimiliano

MF veteraan
11 jan 2005
3.462
0
Stelling: Dit is Hayden's laatste jaar in het Repsol team.

Mee eens of niet?


Ik vind zelf dat Hayden niet goed genoeg is. Nu ook weer, wordt geklopt door zijn nieuwe teammaatje. Hij moet het nu laten zien als no1 rijder, en ik zeg dat het hem niet lukt.
 
Dan heb je de test tijden van vandaag zeker nog niet gezien?? Hij heeft de nieuwe motor nog niet helemaal voor elkaar, ma als ie dat heeft gaat ie ook knallen..

Crash.net

Jerez MotoGP test times - Monday.

Following Sunday's season opening Spanish Grand Prix, most of the 2006 MotoGP grid returned to Jerez for a day of testing.

More to follow...


1. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team 1min 39.910 secs
2. Sete Gibernau SPA Ducati Marlboro Team 1min 40.504 secs
3. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1min 40.798 secs
4. Casey Stoner AUS Honda LCR 1min 40.821 secs
5. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 1min 40.845 secs
6. Carlos Checa SPA Tech 3 Yamaha 1min 40.932 secs
7. Valentino Rossi ITA Camel Yamaha Team 1min 40.966 secs
8. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP 1min 41.096 secs
9. Shinya Nakano JPN Kawasaki Racing Team 1min 41.178 secs
10. Toni Elias SPA Fortuna Honda 1min 41.193 secs
11. Makoto Tamada JPN Konica Minolta Honda 1min 41.234 secs
12. Marco Melandri ITA Fortuna Honda 1min 41.400 secs
13. Colin Edwards USA Camel Yamaha Team 1min 41.442 secs
14. Chris Vermulen AUS Rizla Suzuki MotoGP 1min 41.554 secs
15. Kenny Roberts USA Team Roberts 1min 41.861 secs
16. James Ellison GBR Tech 3 Yamaha 1min 42.924 secs
17. Tady Okada JPN HRC 1min 43.265 secs


2006 Spanish Grand Prix:
Pole Position: Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1min 39.064 secs
Fastest lap: Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1min 41.248 secs
 
Hayden is wel zo goed dat er maar weinig zijn die zijn plaats als leider in kunnen nemen binnen het Repsol Honda team, als Pedrosa eenmaal gevestigd is zou het wel eens afgelopen kunnen zijn voor Hayden, enkel en alleen omdat Pedrosa de betere is van de 2 maar nu nog ervaring op moet doen als coureur en met de motor, want Hayden is nu ontwikkelingscoureur en dat gaat Pedrosa volgend jaar nog niet lukken met 1 jaartje ervaring in de MotoGP.

Edit: al zou er een vervanger van Hayden komen zijn dit in mijn ogen de enige kandidaten:

Marco Melandri(Zal dan wel de grootste kandidaat zijn, heeft talent en heeft ervaring met MotoGP machines en zeker met de RCV, dat is ook een voordeel)

Casey Stoner(zal volgend jaar nog niet genoeg ervaring met een GP machine hebben om ontwikkelingsrijder te worden),

Toni Elias(ligt eraan hoe hij zich ontwikkeld dit seizoen, talent en ervaring heeft ie genoeg om Hayden te kunnen opvolgen),

John Hopkins(Zou kunnen heeft talent en ervaring, maar doet naar mijn mening toch wel iets onder voor een Melandri of Elias.

Chris Vermeulen(heeft volgend jaar nog niet de ervaring om een GP machine te ontwikkelen, talent is er wel)

Ik zie dus geen kandidaten die echt beter zijn als Hayden, maargoed Hayden rijd natuurlijk wel al ik geloof 3 jaar voor het Repsol Honda team.
Ze kunnen daar ook denken aan het eind van het seizoen "Hij heeft de kans gehad nu is het de beurt aan iemand anders" bijv. Melandri of Elias :N
 
Laatst bewerkt:
Hayden is wel zo goed dat er maar weinig zijn die zijn plaats als leider in kunnen nemen binnen het Repsol Honda team, als Pedrosa eenmaal gevestigd is zou het wel eens afgelopen kunnen zijn voor Hayden, enkel en alleen omdat Pedrosa de betere is van de 2 maar nu nog ervaring op moet doen als coureur en met de motor, want Hayden is nu ontwikkelingscoureur en dat gaat Pedrosa volgend jaar nog niet lukken met 1 jaartje ervaring in de MotoGP.

Edit: al zou er een vervanger van Hayden komen zijn dit in mijn ogen de enige kandidaten:

Marco Melandri(Zal dan wel de grootste kandidaat zijn, heeft talent en heeft ervaring met MotoGP machines en zeker met de RCV, dat is ook een voordeel)

Casey Stoner(zal volgend jaar nog niet genoeg ervaring met een GP machine hebben om ontwikkelingsrijder te worden),

Toni Elias(ligt eraan hoe hij zich ontwikkeld dit seizoen, talent en ervaring heeft ie genoeg om Hayden te kunnen opvolgen),

John Hopkins(Zou kunnen heeft talent en ervaring, maar doet naar mijn mening toch wel iets onder voor een Melandri of Elias.

Chris Vermeulen(heeft volgend jaar nog niet de ervaring om een GP machine te ontwikkelen, talent is er wel)

Ik zie dus geen kandidaten die echt beter zijn als Hayden, maargoed Hayden rijd natuurlijk wel al ik geloof 3 jaar voor het Repsol Honda team.
Ze kunnen daar ook denken aan het eind van het seizoen "Hij heeft de kans gehad nu is het de beurt aan iemand anders" bijv. Melandri of Elias :N

Trust me,

al die jongens weten hoe een motor aan moet voelen. En al die rookies die je noemt, die kunnen een motor wel ontwikkelen.

Vermeulen heeft de Fireblade 2 jaar lang ontwikkeld bij Ten Kate.

Hopkins is al een paar jaar met die Suzuki bezig

Melandri heeft nog geen ontwikkelingswerk gedaan.
Stoner heeft ook nog geen ontwikkelingswerk hoeven doen evenals Elias.

De laatste 3 genoemden hebben in hun carriere allemaal op kant en klare fabrieksmotoren gezeten. Daar hebben ze geen ontwikkeling hoeven uitvoeren, buiten bandentests dan.

Hopkins kun je pas beoordelen als hij op een honda, ducati of yamaha zit, want die Soes is duidelijk de minste motor van het veld. En Suzuki heeft niet genoeg budget om een ontwikkeling te hebben als bijv Honda.

@TS:
om Hayden nu al af te serveren is ook niet fair. Het is bekend dat de 2006 machine niet zijn voorkeur krijgt, maar hij moet van HRC met dat ding op pad.
Pedrosa reed op de betere 2005 evo. Buiten dat was Hayden met de 2006 uitvoering de 2e Honda coureur, ook geen slechte prestatie met een relatief nieuwe motor ;)
Wacht nou eerst maar een aantal races af voordat je conclusies trekt :Y
 
Deze conclusie had ik al aan het einde van 2005. Hayden presteerd in mijn ogen niet super. Is minder dan Melandri, en Elias zie ook al wel boven hem stijgen. Zijn 4e jaar Repsol, dan moet hij et toch nu gaan bewijzen denk, en ik denk niet dat hij dat kan.

En nee, niet wachten. want het is nu discussieren of hij het kan dit jaar, dat moet je niet afwachten tot je het al weet.
 
Hayden is in mij ogen geen winnaar. Jonger rijdt best okeej maar het zal nooit een wreldtopper worden het is en bljft een volger die misschien enkel een ker aat voor de overwinning maar topper neej dat wordt ie niej dan kijk ik wel naar andere mensen in de GP
 
Iedereen vindt dat ie het zo kut heeft gedaan vorig jaar maar als je Rossi (die is immers een klasse apart) even buiten beschouwing laat is er vorig jaar maar 1 man voor hem geeindigd en dat is Melandri. Verder heeft ie het ook een stuk beter gedaan dan zijn teamgenoot, de door velen de hemel in geprezen Max Biaggi.

Zo beroerd heeft ie het helemaal niet gedaan hoor, en ook nu zat ie weer netjes in de top 3.
 
Iedereen vindt dat ie het zo kut heeft gedaan vorig jaar maar als je Rossi (die is immers een klasse apart) even buiten beschouwing laat is er vorig jaar maar 1 man voor hem geeindigd en dat is Melandri. Verder heeft ie het ook een stuk beter gedaan dan zijn teamgenoot, de door velen de hemel in geprezen Max Biaggi.

Zo beroerd heeft ie het helemaal niet gedaan hoor, en ook nu zat ie weer netjes in de top 3.

:^

3e in het WK betekent dat er nog 21 ( wildcards buiten beschouwing ) man achter hem stond ;)
 
Iedereen vindt dat ie het zo kut heeft gedaan vorig jaar maar als je Rossi (die is immers een klasse apart) even buiten beschouwing laat is er vorig jaar maar 1 man voor hem geeindigd en dat is Melandri. Verder heeft ie het ook een stuk beter gedaan dan zijn teamgenoot, de door velen de hemel in geprezen Max Biaggi.

Zo beroerd heeft ie het helemaal niet gedaan hoor, en ook nu zat ie weer netjes in de top 3.
:^
 
ja, hayden is een regelijke coureur maar hij rijd maar om 1 reden nog voor het
nr.1 fabrieksteam van honda en dat is puur alleen voor de afzet van honda in amerika en nergens anders om.(is/was bij roberts en hopkins ook het geval alleen dan met suzuki) En er zijn genoeg andere/betere coureurs dan hayden: Melandri,Pedrosa,Capirossi,Rossi,Gibernau...en dan de rookies van dit jaar zie ik ook nog wel goed komen de komende tijd!
 
ja, hayden is een regelijke coureur maar hij rijd maar om 1 reden nog voor het
nr.1 fabrieksteam van honda en dat is puur alleen voor de afzet van honda in amerika en nergens anders om.(is/was bij roberts en hopkins ook het geval alleen dan met suzuki) En er zijn genoeg andere/betere coureurs dan hayden: Melandri,Pedrosa,Capirossi,Rossi,Gibernau...en dan de rookies van dit jaar zie ik ook nog wel goed komen de komende tijd!

:^

Dit is dus ook mijn mening...

Dat over Amerika heb ik ook een keer gelezen op internet. En ik vind voor een top Honda fabrieksrijder dat hij niet goed genoeg presteert (ik zeg niet dat hij uit de GP moet).
 
:^

Dit is dus ook mijn mening...

Dat over Amerika heb ik ook een keer gelezen op internet. En ik vind voor een top Honda fabrieksrijder dat hij niet goed genoeg presteert (ik zeg niet dat hij uit de GP moet).

nee hij hoeft van mij ook niet uit de gp maar nr1 fabrieks rijder bij honda is ie zeker niet meer waardig als je de laatste jaren bekijkt.
 
deze keer denken wij hetzelfde.. ;) en das op zich al een wonder :Y
ja, ik denk ook dat hayden zijn allerbeste kant moet laten zien dit jaar...maar goed het is allemaal net begonnen, dus we wachten af. wel hoor ik meerdere mensen roepen dat "de nieuwe rossi" al is gearriveerd [pedrosa]...ook dat trek ik in twijfel, wij moeten gewoon kijken wat pedrosa kan als rossi-capirossi-gibernau het tempo voorin bepalen, eigenlijk kunnen wij nog niets van deze openings wedstrijd zeggen....nog 11 nachtjes slapen... :]
 
Hayden moet er alleen al in blijven vanwege zijn rijstijl. :9~

Jongens jullie serveren Hayden nu al af. Staks wordt ie nog wereld kampioen. (denk het niet maar je weet het nooit.)

Wacht nou maar gewoon af. :Y
 
Hayden moet er alleen al in blijven vanwege zijn rijstijl. :9~

Jongens jullie serveren Hayden nu al af. Staks wordt ie nog wereld kampioen. (denk het niet maar je weet het nooit.)

Wacht nou maar gewoon af. :Y

nou afserveren is wel een groot woord maar wat ik gezegd heb zei ik ruim 2 jaar geleden ook al.. helaas voor hayden is wat ik toen dacht behoorlijk uit gekomen, maarja
 
Luister, het gaat mij erom of hij in het Repsol team moet blijven! Jullie doen alsof ik de GP in het algemeen bedoel!

Hij mag/moet blijven in de GP, maar Repsol team vind ik hem niet waardig...
 
Hayden moet er alleen al in blijven vanwege zijn rijstijl. :9~

Jongens jullie serveren Hayden nu al af. Staks wordt ie nog wereld kampioen. (denk het niet maar je weet het nooit.)

Wacht nou maar gewoon af. :Y

Helemaal mee eens! Pedrosa is weer echt zo'n 250 stijl coureur, wel effectief dus overigens. Maar vergeleken met Hayden en Capirossi... Ik geef dan echt de voorkeur aan die rijstijl, rammen met die motor!! Respect voor Capirossi, wat reed ie hard.
 
Luister, het gaat mij erom of hij in het Repsol team moet blijven! Jullie doen alsof ik de GP in het algemeen bedoel!

Hij mag/moet blijven in de GP, maar Repsol team vind ik hem niet waardig...

Als hij volgend jaar nou is met de plek van Melandri ruilt? Die twee zijn elkaar gewaagd. Kijken of Melandri die fiets kan ontwikkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan