hayden naar yamaha in 2005?

falerossi

MF veteraan
9 aug 2002
5.598
1
www.sport-picture.nl
Hayden To Yamaha in 2005?
motogp star set to join rossi in '05?
by dean adams
Thursday, August 05, 2004
Sources in Europe say that Repsol Honda rider Nick Hayden is set to join his ex-team-mate Val Rossi at Yamaha's motoGP team next year. Hayden is in the final year of his current Honda contract.

Most will remember it was Yamaha who first offered the young American a berth in GP, but he then signed with Honda. The two (Hayden and Yamaha) settled their differences later but it was known Yamaha was not pleased.
 

rossi_yamaha

MF'er
26 mei 2004
98
0
49
ik hoop echt dat hayden naar yamaha gaat
weer in t team met valentino en jemery
en als hayden met rossi in 1 team zitten gaat yamaha het volgend jaar van honda winnen.
kijk maar eens hoe dicht yamaha nog bij honda zit ( yamaha heeft 4 rijders en honda 6 ).ik denk dat het dan DE kans is voor yamaha
maar goed
eerst maar eens afwachten wat ie gaat doen
waarom zouw hayden weg gaan bij honda??????????????
kan iemand daar wat over vertelen??????????????????
 

#4

MF veteraan
28 feb 2004
4.987
21
Assen
Bezoek site
In afwachting van de GP van Brno is het een beetje komkommertijd. Maar links en rechts surfend op de vele Italiaanse/Spaanse en Amerikaanse sites kom je natuurlijk altijd wel wat tegen. Meest opvallende bericht is toch wel dat www.superbikeplanet.com meldt dat Nicky Hayden mogelijk weer Valentino Rossi's teamgenoot wordt bij Yamaha in 2005. Maar er zijn natuurlijk meer roddels.


De verhalen gaan dat Yamaha in 2005, als ze 50 jaar bestaan, het seizoen 'sigarettensponsorloos' wil rondrijden met een machine in de huiskleuren rood en wit op een gouden achtergrond. Hayden's contract loopt weliswaar af bij Honda, maar het is op zijn minst merkwaardig dat Hayden, die eind 2002 een voorcontract tekende bij Yamaha en toen toch naar concurrent Honda ging, nu weer door Yamaha met open armen ontvangen zou worden. De komst van Hayden lijkt alleen geloofwaardig als de sigarettenreclame in 2005 van de Yamaha kuipen zal verdwijnen.

Maar er worden meer gegadigden als Yamaha coureur genoemd, 250cc coureur Randy de Puniet wordt al langere tijd genoemd als vervanger van Norick Abe bij het Tech-3 team van zijn landgenoot Hervé Poncharal. Hier zou best wat van waar kunnen zijn: een Frans team met een Franse sponsor (Gauloises) heeft natuurlijk graag een Franse rijder op haar machine.

Een andere 250cc rijder, Roberto Rolfo, wordt ook als rijder genoemd bij Yamaha. Hij zou hierbij de steun van zijn huidige sponsor Fortuna krijgen. In deze wissel ligt ook de wens van Fortuna om 125cc rijder Jorge Lorenzo als teamgenoot van Toni Elias naar de 250cc te halen.

Marco Melandri staat al langere tijd in de belangstelling bij Ducati, hij zou dan Troy Bayliss moeten vervangen. Ducati heeft al laten weten met Capirossi door te willen gaan tot en met 2006, over contractverlenging van Bayliss hult men zich in nevelen. Een overgang van Bayliss naar het team van d´Antin zou ook denkbaar zijn omdat de geruchten steeds sterker worden dat Neil Hodgson weer terug naar de Superbikes wil. Italiaanse bronnen hebben ook al laten weten dat Melandri bij Honda in de belangstelling staat.


Ook uit Italië komt het bericht dat Kawasaki teammanager Harald Eckl Alex Barros gepolst zou hebben voor een overgang in 2005. De naam van Superbike coureur Chris Vermeulen (die bij de Honda fabriek onder contract staat!) wordt als opvolger van Barros genoemd als zijn prestaties in de 2e seizoenshelft niet beter worden. Het Duitse Motorsport Aktuell meldt dat Vermeulen van de herfst op het circuit van Shanghai in China de gelegenheid krijgt om de RC211V te testen.

En dan is er nog Michel Fabrizio, het 19 jarige Italiaanse talent die het verassend goed doet met de WCM. Hij zou volgens een Italiaanse site in de belangstelling staan bij Suzuki om John Hopkins, wiens contract afloopt, te vervangen. Fabrizio is bekend bij Suzuki, vorig jaar werd hij Europees kampioen op een GSX-R 1000 van dit merk. Kenny Roberts´ contract loopt nog 2 jaar door. Uit Engeland komen trouwens berichten dat ook Shane Byrne op Suzuki's boodschappenlijstje staat.
 

lazytjai

MF'er
4 aug 2004
78
0
34
Maassluis
Bezoek site
denk meer dat heyden in een lullige team komt als hij nu niet beter doet. En volgens my is het niet dat hij slecht is maar het kan ook zijn dat de circuit van de 2de helft van het jaar hem beter zitten. Net als Tamada hij is ook alleen goed op bepaalde circuit omdat het hem beter ligt. Denk dat checa en rossi en abe blijven. Barros gaat wel naar een lullige team. Want hij is veel te oud, net als Roberts Jr. Barros kon wk champ worden, als hij niet vorig jaar weg ging. Toen hij bij yamaha zat en te vaak viel en daar door niet fit van werd was hij ermee echt slechter geworden.

Vermeulen is een moeilijke verhaal, ik denk als hij dit jaar de champ word en hij heeft nu een kans met 2 punten verschil. Dat hij naar Motogp gaat. En als hij het niet haalt maar iemand anders wint dat de persoon die champ word naar motogp gaat. EN het word laconi of Haga.

Randy de puniet gaat denk ik niet naar Yamaha maar aprilia.

Sete word waarschijnlijk nieuwe HRC rijder bij Repsol.
ALs porto naar motogp zou gaan word het denk ik wel bij honda, daar komen meer ruimte vrij dan bij yamaha.
Biaggi wordt ook naar een ander team geplaats doordat hij te veel zeikt over honda. Ik denk niet dat yamaha hem terug wilt, maar zou kunnen, maar wordt waarschijnlijk een Ducati, Ducati will zoveel met Volle italaanse team winnen.

Moriwaki komt volgend jaar met een volle team met 2 riders andrew pit en nog een japanner.

WCM word de japanner die gaat testen en weer burn of ze kiezen voor garcia omdat ie toch beter is.


:]
 

rossi_yamaha

MF'er
26 mei 2004
98
0
49
denk meer dat heyden in een lullige team komt als hij nu niet beter doet. En volgens my is het niet dat hij slecht is maar het kan ook zijn dat de circuit van de 2de helft van het jaar hem beter zitten. Net als Tamada hij is ook alleen goed op bepaalde circuit omdat het hem beter ligt. Denk dat checa en rossi en abe blijven. Barros gaat wel naar een lullige team. Want hij is veel te oud, net als Roberts Jr. Barros kon wk champ worden, als hij niet vorig jaar weg ging. Toen hij bij yamaha zat en te vaak viel en daar door niet fit van werd was hij ermee echt slechter geworden.

Vermeulen is een moeilijke verhaal, ik denk als hij dit jaar de champ word en hij heeft nu een kans met 2 punten verschil. Dat hij naar Motogp gaat. En als hij het niet haalt maar iemand anders wint dat de persoon die champ word naar motogp gaat. EN het word laconi of Haga.

Randy de puniet gaat denk ik niet naar Yamaha maar aprilia.

Sete word waarschijnlijk nieuwe HRC rijder bij Repsol.
ALs porto naar motogp zou gaan word het denk ik wel bij honda, daar komen meer ruimte vrij dan bij yamaha.
Biaggi wordt ook naar een ander team geplaats doordat hij te veel zeikt over honda. Ik denk niet dat yamaha hem terug wilt, maar zou kunnen, maar wordt waarschijnlijk een Ducati, Ducati will zoveel met Volle italaanse team winnen.

Moriwaki komt volgend jaar met een volle team met 2 riders andrew pit en nog een japanner.

WCM word de japanner die gaat testen en weer burn of ze kiezen voor garcia omdat ie toch beter is.


:]
ik denk niet dat als barros in 2003 op honda had gereden, kampioen had kunnen worden hoor.
ik denk dat barros zijn tijd om kampioen te worden al een tijdje geweest is
en denk je dat biaggi stopt bij honda???????? lijkt mij een beetje vaag :?
k denk echt dat t volgendjaar gebeurt is voor honda als hayden komt naar yamaha
 

lazytjai

MF'er
4 aug 2004
78
0
34
Maassluis
Bezoek site
nee ik denk echt niet dat hayden the future best rider is. Hij laat straks wel wat zien in de 2de helft van het jaar maar this gewoon door dat de circuit hem beter zitten.
En HRC repsol moet nu echt goede rijders in hun team hebben, echte rijders die goed de motor kan developen of in ieder geval heel goed kan rijden. Dus Sete naar repsol zal denk ik wel gebeuren. Der is misschien een mogelijkheid dat biaggi repsol gaat rijden maar this denk ik meer om zijn zin te geven zodat hij gelijk nieuwe onderdelen krijg maar als hij nog steeds zeurt word ie zeker eruit gekicked. Biaggi had dit jaar een keer in soort repsol camel kleur gereden maar dat was maar heel even. Maar HRC wil eigenlijk ook een Jappaner in de team. ukawa was de laatste. Tamada zal zeker weten net als hayden 2de helft beter doen.
Maar het word moeilijk om tamada in repsol te zetten omdat tamada bridgestones rijd.
Vind wel dat als barros bleef bij honda dat hij wel meer kans had dan bij yamaha. Want de yamaha was veel te moeilijk om mee te rijden en je zag ook dat barros veel viel en daar door geblesseerd raakte en niet meer fit was. Als hij bij honda bleef een motor dat makkelijk onder de controle te houden was. Zou hij fit blijven. En barros was veel beter in het laat remmen dan rossi en was echt veel beter. 2003 was enige jaar wanneer hij champ kon worden maar moest hij wel op een rcv blijven.
 

MarcozZ

MF veteraan
29 jan 2003
2.686
0
Nu we toch bezig zijn :

Hayden rijdt volgend jaar samen met Edwards op de nieuwe V6 voor HRC.

Biaggi wisselt van zitje met Vermeulen die als teammaat Pedrosa zal krijgen.

Rossi als enige op de "sponsorloze" super-Yamaha om wèèr kampioen te worden.
 

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.711
12
53
..een dorp, bij Utrecht
denk meer dat heyden in een lullige team komt als hij nu niet beter doet. En volgens my is het niet dat hij slecht is maar het kan ook zijn dat de circuit van de 2de helft van het jaar hem beter zitten. Net als Tamada hij is ook alleen goed op bepaalde circuit omdat het hem beter ligt. Denk dat checa en rossi en abe blijven. Barros gaat wel naar een lullige team. Want hij is veel te oud, net als Roberts Jr. Barros kon wk champ worden, als hij niet vorig jaar weg ging. Toen hij bij yamaha zat en te vaak viel en daar door niet fit van werd was hij ermee echt slechter geworden.

Vermeulen is een moeilijke verhaal, ik denk als hij dit jaar de champ word en hij heeft nu een kans met 2 punten verschil. Dat hij naar Motogp gaat. En als hij het niet haalt maar iemand anders wint dat de persoon die champ word naar motogp gaat. EN het word laconi of Haga.

Randy de puniet gaat denk ik niet naar Yamaha maar aprilia.

Sete word waarschijnlijk nieuwe HRC rijder bij Repsol.
ALs porto naar motogp zou gaan word het denk ik wel bij honda, daar komen meer ruimte vrij dan bij yamaha.
Biaggi wordt ook naar een ander team geplaats doordat hij te veel zeikt over honda. Ik denk niet dat yamaha hem terug wilt, maar zou kunnen, maar wordt waarschijnlijk een Ducati, Ducati will zoveel met Volle italaanse team winnen.

Moriwaki komt volgend jaar met een volle team met 2 riders andrew pit en nog een japanner.

WCM word de japanner die gaat testen en weer burn of ze kiezen voor garcia omdat ie toch beter is.


:]
En..
nee ik denk echt niet dat hayden the future best rider is. Hij laat straks wel wat zien in de 2de helft van het jaar maar this gewoon door dat de circuit hem beter zitten.
En HRC repsol moet nu echt goede rijders in hun team hebben, echte rijders die goed de motor kan developen of in ieder geval heel goed kan rijden. Dus Sete naar repsol zal denk ik wel gebeuren. Der is misschien een mogelijkheid dat biaggi repsol gaat rijden maar this denk ik meer om zijn zin te geven zodat hij gelijk nieuwe onderdelen krijg maar als hij nog steeds zeurt word ie zeker eruit gekicked. Biaggi had dit jaar een keer in soort repsol camel kleur gereden maar dat was maar heel even. Maar HRC wil eigenlijk ook een Jappaner in de team. ukawa was de laatste. Tamada zal zeker weten net als hayden 2de helft beter doen.
Maar het word moeilijk om tamada in repsol te zetten omdat tamada bridgestones rijd.
Vind wel dat als barros bleef bij honda dat hij wel meer kans had dan bij yamaha. Want de yamaha was veel te moeilijk om mee te rijden en je zag ook dat barros veel viel en daar door geblesseerd raakte en niet meer fit was. Als hij bij honda bleef een motor dat makkelijk onder de controle te houden was. Zou hij fit blijven. En barros was veel beter in het laat remmen dan rossi en was echt veel beter. 2003 was enige jaar wanneer hij champ kon worden maar moest hij wel op een rcv blijven.
Mooie verhalen..(goeie zinsopbouw ook :X )..'ksnap er alleen nix van :? :P
 

#4

MF veteraan
28 feb 2004
4.987
21
Assen
Bezoek site
Nu we toch bezig zijn :

Hayden rijdt volgend jaar samen met Edwards op de nieuwe V6 voor HRC.

Biaggi wisselt van zitje met Vermeulen die als teammaat Pedrosa zal krijgen.

Rossi als enige op de "sponsorloze" super-Yamaha om wèèr kampioen te worden.

Euw , Biaggi naar de superbike :?
Denk dat ie dan nog eerder zn helm in de wilgen hangt
 

lazytjai

MF'er
4 aug 2004
78
0
34
Maassluis
Bezoek site
Sorry hoor. Maar ben meestal op Engelse sites, zijn meestal wat sneller met nieuwtjes. Ga naar me site link helemaal beneden en dan naar links. Niet brandmerk dat is gewoon een bedrijf waar ik voor werk maar de 2de link. Er staat en link naar gpstore daar ken je update downloaden voor een ouwe spel GP500 echte recente dingen echt mooi.

Maare Pedrosa op een rcv zie ik niet zitten, en warom zou honda een v6 maken. Terwijl ze nu een v3 ontwerpen. Een V6 zuipt en aantal keren heeft rossi na een race zijn motor moeten neerleggen omdat er geen benzine in de tank zat.
 

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
3.813
120
Er worden behoorlijk wat slagen in de lucht gemaakt hier! Maar dat vind ik wel leuk hoor, voer voor discussie!

Ik denk niet dat Biaggi naar de SBK zou gaan hoor. Daar is ie toch echt wel wat te trots voor.
 
Laatst bewerkt:

R1 beest

MF veteraan
5 jun 2001
1.292
0
monaco
Sorry hoor. Maar ben meestal op Engelse sites, zijn meestal wat sneller met nieuwtjes. Ga naar me site link helemaal beneden en dan naar links. Niet brandmerk dat is gewoon een bedrijf waar ik voor werk maar de 2de link. Er staat en link naar gpstore daar ken je update downloaden voor een ouwe spel GP500 echte recente dingen echt mooi.

Maare Pedrosa op een rcv zie ik niet zitten, en warom zou honda een v6 maken. Terwijl ze nu een v3 ontwerpen. Een V6 zuipt en aantal keren heeft rossi na een race zijn motor moeten neerleggen omdat er geen benzine in de tank zat.
Kun jij mij krachtig 8-) uileggen hoe ik een verse *D 2004(of andere versie) update in mij oude GP500-game krijgt,je begrijpt vast wel dat ik een leek/sjappie bent hierin ;)

Thanks
 

Kawaroen

MF veteraan
8 apr 2002
2.350
0
Er worden behoorlijk wat slagen in de lucht gemaakt hier! Maar dat vind ik wel leuk hoor, voer voor discussie!

Ik denk niet dat Biaggi naar de SBK zou gaan hoor. Daar is ie toch echt wel wat te trots voor.
HELEMAAL mee eens. Wat een bull uitspraken zeg.
 

lazytjai

MF'er
4 aug 2004
78
0
34
Maassluis
Bezoek site
je heb win rar nodig om gp500.c00 to openen en ken je het zo unzippen dat spel.

Daarna moet je hem updaten met wat patches der staan aantal op gpstore site maar daar mis de originele update patch

http://www.poluxcriville.com/

hier kan je genoeg updates downloaden. this wel beetje engels en spaans door elkaar.

Mods of skin of bikesets in je spel doen moet je effe de guide van gpstore lezen.
hier is een gids in het engels over hoe je dingen in je spel zet. je hoef helemaal geen dingen te converter alleen in de goede map te zetten en een text file wat van de text te veranderen.
http://www.gp500store.oteracing.net/GP500guides.htm

Als biaggi SBK zou rijden zou hij het helemaal niet overleven.
 
Laatst bewerkt:

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
0
Wat een onzin wordt hier geschreven. Haga weer in de MotoGP :? Ik dacht dat hij het daar wel gezien had en geen trek meer heeft. Pedrosa en Vermeulen in 1 team? Welk team wil nou 2 onervaren rijders hebben (oja misschien d'Antin :P ). Ik denk eerlijk gezegd dat Vermeulen eerst wil proberen de SBK naar z'n hand te zetten en het zou me niet verbazen als hij daar nog een jaar langer blijft rijden als hij dit jaar geen kampioen wordt.

Ik denk wel dat Vermeulen nu de enige uit het World SBK is die het talent heeft om ooit in de MotoGP te gaan scoren. Voor de rest zijn het oude rotten en jongens die het net niet hebben. Misschien loopt er nog talent rond in de AMA SBK? Voor Pedrosa geldt hetzelfde, al heeft dat ventje zich wel erg goed aangepast aan de overgang van 125 naar 250cc. Honda zal ze beiden wel een keer uitnodigen om eens de RCV te proberen en kijken hoe snel ze dat vermogen kunnen temmen.