hayden naar yamaha in 2005?

Hij had gewoon geluk vorig jaar, einde van de jaar kon ook rolfo kampioen worden. HIj had geluk dat alle concurrentie slecht reed en veel uit viel.
Dit jaar meer concurrentie .Misschien kom het door dat hij zijn laars niet had vervangen. Misschien draag ie nu bijna 2 jaar hetzelfde laars. Terwijl meest om een race een nieuwe krijg.
 
Nee ben hier in vlaardingen geboren. Ben Nederlandse kwa natioliteit. Ben chinese. Weet iemand hoe de motor van rossi eruit gaat zien i9n 2005?
 
Biaggi SBK? Pedrosa motogp in 2005? Hahaha dacht het ff niet. Pedrosa rijd nog wel een jaartje in de 250. Biaggi zie ik nog wel zijn contract verlengen met camel honda, zo niet, dan mischien HRC.
 
Biaggi SBK? Pedrosa motogp in 2005? Hahaha dacht het ff niet. Pedrosa rijd nog wel een jaartje in de 250. Biaggi zie ik nog wel zijn contract verlengen met camel honda, zo niet, dan mischien HRC.
precies
biaggi gaat echt niet de gp uit hoor, hij zou wel gek zijn |(
en pedrossa heeft gezegt om niet eerder dan 2006 over te stappen naar de moto gp
 
Hayden heeft zichzelf door de laatste val in Brno wel weer effe lekker in de kijker gezet voor de transfermarkt. En hij schijnt in zijn vrije tijd zijn sleutelbeen te hebben gebroken met crossen. Kortom de volgende wedstrijd zal ook geen beste worden vrees ik.
 
Ik hoop niet dat Hayden naar Yamaha gaat, wordt hij de Barrichello van de MotoGP en Barrichello is voor mij een LOSER. Je gaat niet als tweede viool rijden als je wereldkampioen wilt worden en als teamgenoot van Rossi wordt je dat zeker nooit.(als tegenstander waarschijnlijk ook niet maar day heeft met de klasse van Rossi te maken)
Volgens www.superbikeplanet.com zijn de volgende GERUCHTEN van kracht:
Hayden naar Yamaha :( . Melandri naar Ducati, Bayless out, Hodgen naar WSB, Xaus naar Honda;}

Ik zie Hayden samen Xaus wel zitten bij Repsol Honda.

Het zijn geruchten, dud hang mij er niet aan op.

groeten, Ronny die zich gaat opmaken voor 3 dagen WSB
 
Ik hoop niet dat Hayden naar Yamaha gaat, wordt hij de Barrichello van de MotoGP en Barrichello is voor mij een LOSER. Je gaat niet als tweede viool rijden als je wereldkampioen wilt worden en als teamgenoot van Rossi wordt je dat zeker nooit.(als tegenstander waarschijnlijk ook niet maar day heeft met de klasse van Rossi te maken)
Volgens www.superbikeplanet.com zijn de volgende GERUCHTEN van kracht:
Hayden naar Yamaha :( . Melandri naar Ducati, Bayless out, Hodgen naar WSB, Xaus naar Honda;}

Ik zie Hayden samen Xaus wel zitten bij Repsol Honda.

Het zijn geruchten, dud hang mij er niet aan op.

groeten, Ronny die zich gaat opmaken voor 3 dagen WSB
is dat zeker?. en is er al wat bekend over barros? word ie er nog ontslagen?
wat een lozer vind ik het. gaat ie WEER onderuit :( |(
 
is dat zeker?. en is er al wat bekend over barros? word ie er nog ontslagen?
wat een lozer vind ik het. gaat ie WEER onderuit :( |(

Het zijn echter geruchten die ik van deze site heb afgehaald. Er is dus NIETS zeker. Net zoals bij de F1 is het hier ook silly season tijd.
Time will tell, maar een duo Hayden/Xaus bij Honda zie ik persoonlijk wel zitten. Ik hoop dus niet dat Hayden naar Yamaha gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan