Haynes Werkplaatshandboek hardcover vs paperback

Arielaxed_NL

Die hard MF'er
4 jul 2006
557
48
Sneek
Goedenavond MFers,

Onlangs heb ik een nieuwe (oude) motor gekocht. Net als al bij mijn vorige bikes is dan mijn eerste actie het kopen van een werkplaats handboek van Haynes (om vervolgens voor altijd te bewaren als aandenken aan de motor).

Nu zijn de oude boeken die ik heb allemaal hardcover. Tijdens de aanschaf van het nieuwe boek heb ik niet gelet op hardcover of paperback.

Het zojuist ontvangen boek blijkt nu een paperback te zijn. Weten jullie of dat met alle (nieuwere) boeken het geval is? Hardcover is natuurlijk veel mooier, te meer omdat de andere boeken die ik heb dat ook zijn.

Bij veel verkoopsites staat er niets over bij de omschrijving.

Het boek is van de ZX10R (2004 tot 2010).
 

Bijlagen

  • DDFB7748-0271-45C7-AEC3-34EBFF56E318.jpeg
    DDFB7748-0271-45C7-AEC3-34EBFF56E318.jpeg
    104,1 KB · Weergaven: 27
De latere 3 boeken die ik heb gekocht waren inderdaad ook geen hardcover. Wellicht dat ze zijn overgestapt.
 
Mocht iemand toch nog een hardcover in zijn bezit hebben en deze willen verkopen, dan neem ik het boek graag over. Prijs komen we wel uit!

Gaat dus om een Haynes Werkplaatshandboek voor een Kawasaki ZX-10R (2004 - 2010) hardcover.
 
Mocht iemand toch nog een hardcover in zijn bezit hebben en deze willen verkopen, dan neem ik het boek graag over. Prijs komen we wel uit!

Gaat dus om een Haynes Werkplaatshandboek voor een Kawasaki ZX-10R (2004 - 2010) hardcover.
Je kunt ook eens kijken bij boekwinkeltjes.nl Daar zijn heel veel tweedehandsboekenhandelaren op aangesloten. Daar zoek ik ook wel eens op 2e hands wphb'en.
 
Terug
Bovenaan Onderaan