HD; wie het weet mag het zeggen

kaffer

MF'er
30 jun 2005
102
0
omg. Breda
Ok hij gaat er komen...
naast de enduro en tupperware tourfiets
De Harley-Davidson!
kheb 2 evo softails opt oog, en ben nog vollop aant vergelijken.
Maar het lukt me niet om het verschil in type aanduiding boven water te krijgen...
Het gaat om een FLST en een FXSTC.

kortom.. wat is het verschil tussen FL en FX ???
 
dit is een FXSTC :

fxstc-softail-custom-right.jpg
 
Frame, blok & bak, olietank, achterspatbord bevestiging zijn steeds gelijk zowel voor een FXST als een FLST...de voorvork is bij een FLST steeds het vette oude HD type zeg maar,met 16" dik wiel, en bij de FXST is het de brede kale wide-glide vork met een smal 21" wiel...de FLST heeft van die oude tree-planken erop en de FXST van die simpele chopper voetsteunen..de FXST heeft ook 5 gallon tanks, de FLST 3.5 gallons...terwijl je eerder zou denken dat het andersom hoort...dit zijn de grootste zichtbare vershillen..FLST's (dus Heritage en Fatboys) hebben een iets hogere verkoopwaarde.
 
Ok hij gaat er komen...
naast de enduro en tupperware tourfiets
De Harley-Davidson!
kheb 2 evo softails opt oog, en ben nog vollop aant vergelijken.
Maar het lukt me niet om het verschil in type aanduiding boven water te krijgen...
Het gaat om een FLST en een FXSTC.

kortom.. wat is het verschil tussen FL en FX ???


Wat wil je ongeveer uit gaan geven?

Ik weet nog een hele mooie, goede en verbouwde antraciet grijze (metalic) FXSTC te koop.
(180 band op gepolijste 5,5x15x80 RVS velg + spaken, 5 gallon tank, zwarte SJP voorvoork + risers, Accutronix forward controls, zwarte mini fishtail uitlaten, dubbele schijf voor, GMA remklauwen, Dyna single fire onsteking, dragbar, on-off achterspatbord, alarm en nog veel meer).

Er is er absoluut geen andere FXST die op deze fiets lijkt!
 
En nog comfy ook...(sorry voor de JayBrake controls boven & onder...en de dubbele schijven, en..en...en ja, het stuur wat ietsje meer naar voren mag,)

full
;)
 
Frame, blok & bak, olietank, achterspatbord bevestiging zijn steeds gelijk zowel voor een FXST als een FLST...de voorvork is bij een FLST steeds het vette oude HD type zeg maar,met 16" dik wiel, en bij de FXST is het de brede kale wide-glide vork met een smal 21" wiel..........

KIJK.. dat is nou es een antwoord wat duidelijkheid schept!
Thanks Danny F.
 
Max 10000
en ja... ik weet dat je daar niet zo'n fiets voor hebt als op jouw foto...
**** zucht ****
ik heb een FXWG en dat is bijna hetzelfde model als een FXSTC , alleen andere achtervering min of meer, en veel goedkoper.................je ziet ze al vanaf 8k.
 
Je hebt helemaal gelijk Bral, en ik heb dat ook overwogen,
maar ik heb besloten om toch voor een softail te gaan.
Omdat die IMHO beter/makkelijker/goedkoper te "pimpen" zijn.
(En hoewel dat niet meteen de bedoeling is, zal het er uiteindelijk toch wel van komen...)
 
okee, wat wij wil mien jonge, 't bin oen cente'n ;)

en Dannyboy, is dat niet de motert van ene René....S......die flamejob dus..
 
okee, wat wij wil mien jonge, 't bin oen cente'n ;)

en Dannyboy, is dat niet de motert van ene René....S......die flamejob dus..
Nee, ken geen René....S......
Die in de fik gestoken softail is ook van die Jean Marie Lagerfeld..weet je wel?
}) O-) (die ook die zwart/witte BobJob heeft en die Creme/lichtblauwe BeeBob)
Is ooit van een Marc Colson geweest die hem in deze vorm had laten ombouwen, niet door mij..
JM kon em kopen voor weinig en vroeg me om er enkele prullen aan te veranderen.. :Z
 
Dit zijn de fietsen die ik opt oog heb.
kga zaterdag (morgen kijken).

271169


en

271170


wordt en moeilijke keus...
iemand nuttige tips (waar op letten bij bezichtiging)
 
Terug
Bovenaan Onderaan