Headbanger

Maxim7s

Die hard MF'er
9 sep 2004
690
0
spanje
Zooowww vanmorgen zowat naast de motor gedondert van het lachen. Toegegeven hij is wat kinderachtig, maar kmoest het even kwijt.

Ik rij dus net over industrieterrein hier in nieuwegein. Je mag ter plaatse 50. Er zit iemand in een volkswagen nogal kort op mijn kentekenplaat. Dus versnel ik wat tot de 70 wat ik op dat tijdstip in die drukte hard zat vind, maar volksfiets blijft plakken.

Nu zit er een knap vervelende drempel op de rijbaan. Met mijn eigen koekblik ga ik daar niet harder dan hooguit 20 overheen omdat mijn vullingen niet schokproof zijn.

Net voor de drempel krijg ik in ingeving en trek rustig iets door tot de 80 ofzo en ga vlak voor de drempel op mijn steppies staan. No prob ff hup en d'roverheen. (kom niet los ofzo hoor, enkel de veren zullen wel een opdonder krijgen)En jawel zoals verwacht versnelde de volksfiets ook, zat nog steeds fijn te bumperen.

Dussssss ik zie nog even een flits omhoog klappen in mijn spiegels en eenmaal voorbij de drempel is 'de vaart er wel uit' }) }) })

Tis voor hem te hopen dat zijn vullingen wel schokproof in zijn bolletje zitten. *D
 
Whoehaha! :} Klevers zuigen idd en dan had hij maar beter op moeten letten, een motor heeft een stuk minder last van drempels O-)
 
Zo een drempel kan inderdaad hard aankomen. Laatst in " De slechtste chauffeur van Vlaanderen" twee grietjes die in al hun lompigheid veels te hard over een verkeerdrempel rijden. Resultaat: oliecarter van het golfje gescheurd en al de olie op de weg. Zijn de leuke meiden nog even wat verder gereden tot de auto er echt mee ophield |(
 
B O-) O-) ntje komt om zijn L O-) O-) ntje.

Wat een soepkip, wellicht dat 'ie wegens gestuiterd zijn nu het licht ziet en leert anticiperen. :?

Gouden ingeving bij de weg :} .

En hij kwam nog niet eens los? 8-)
 
Okay, dus vanmiddag nog even gekeken bij die drempel. De hele voorkant, zeg maar de kant die je tegenkomt als je er op af komt rijden is behoorlijk zwart van het banden rubber.

Maar het is zo veel, en het zijn zoveel sporen dat er blijkbaar wel meer mensen die drempel onderschatten en op het laatste moment er nog voor willen remmen. Krassen en sleepsporen zitten er ook ruim voldoende op, maarja.. ook dat zijn er zoveel dat het nooit met zekerheid te zeggen is welke van de vw waren. Beetje jammer.

Heb ook nog even gespeurd of er wat plastic o.i.d. lag, of nog mooier een oliespoor, maar helaas, niets van dat.

Oh overigens ik geloof niet dat ie is losgekomen. Denk meer dat ie er lomp overheenknalde, maar dat weet ik niet zeker.. zag enkel die lampen even heeeeeel snel voorbijkomen in mijn spiegels. Nah Jah.. Boeie.

Trouwens wel de hele dag nog met dat liedje JUMP van VanHalen in mijn hoofd gezeten *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan