Headhunter / Dreamcast (spel)

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Wow, net even Head Hunter, het nieuwste spel voor de Sega Dreamcast in m\'n Dreamcast gegooid... wat een vet spel! Het is een Metal Gear Solid kloon (vast wel bekend bij de mensen die wel eens een spel spelen)...

Ben ik in het begin bij een wijffie in huis, heeft ze voor me een motor in de garage staan die ze al een tijd niet meer heeft gebruikt. Die krijg ik mee. Een verdomd mooie sportmotor... en het allermooiste in het spel is dat je volledige vrijheid hebt met die motor, en zelfs BURNOUTS & Wheelies kan maken!!!

haha kan ik lekker oefenen in de winter als het in het echt glad buiten is :) ...
Check de screenshot :)

bg23.jpg


Ik ga weer even verder scheuren met die motor. Het geluid is ook lekker van dat ding. En bovendien kan je donuts draaien op de weg :p
 
wat ben je met een spel als je \"the real thing\" in je garage hebt staan???
geef mij toch maar irl :]

ja DUH! Dat is met alles zo wat mooi en lekker is.
Maar vind het wel geinig, mooie sportmotor, flinke burnouts maken, helaas raakt het rubber nooit op (of juist niet helaas).. alleen wheelies zijn klote, hij gooit \'m zo snel op het achterwiel, en dan is het ding stuurloos en kan je geen bochten meer maken ;)
 
Hehe hij\'s stoer, ben nu wat verder, net een journaal in het spel, met echte mensen, je kent het wel uit Red Alert enzo, hebben ze het over een Wolfpack Gang, een motorbende die handelt in menselijke organen.... en dan is vanavond een show die gaat over \'2 wheels or 4 wheesl\' -> \'Does riding a motorcylce make you a bad person?\' :) hahaah relaxt. Nou ik ga die motorbende even achterna met m\'n racemotor....

wie had nou een dreamcast, redbullman toch ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan