Healtech quickshifter 1&2 cilinders van Honda/kawa/KTM/Husq/etc

M@thijs

MF veteraan
5 jan 2003
2.147
0
Enschede
De healtech quickshifter komt van mijn Husqvarna 701 en is super simpel te monteren en werkt perfect.

Wordt compleet geleverd inclusief alle montage materiaal handleiding en de app is gewoon te downlaod. Zelfs de orginele stikker vellen zijn nog intakt;-)

31 juli 2019 gekocht bij Tekmo racing Nederland (Tekmonederland. nl) en beviel prima maar is nu over ivm over stap naar powercommander met bijbehorende quickshifter. Kopie factuur mogelijk.

Past ook een hele rij motoren zie hiervoor o.a. Healtech QuickShifter easy 1-2 cylinders (B wiring) QSH-P2B
 
Excuses voor de thread-bump.

Ik was aan het zoeken op Google voor een quickshifter voor mijn 2017 701 met PCV, en ik kwam langs jouw advertentie.
Welke quickshifter heb jij gebruikt in combinatie met de PCV? Ik was eerst van plan om voor de Healtech te gaan, maar gezien ik al een powercommander in mijn 701 heb zitten, lijkt mij dat de mooiste oplossing.

Waar heb jij hem vandaan en laten instellen? Of heb je dat zelf gedaan?
Mijn 701 gaat van de winter toch op de bank bij Motor Centrum Eibergen voor het schrijven van een nieuwe tune, dus als ze de quickshifter dan ook in kunnen regelen zou dat perfect zijn.

Op de website van Powercommander zie ik namelijk geen Quickshifter voor een 701 er tussen staan, vandaar dat ik het via deze weg probeer.
Alvast bedankt voor de reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan