heat tape

Haaans

Die hard MF'er
31 mei 2004
307
0
Na een hele tijd zoeken heb ik dit spul via een bedrijf in Nederland gevonden. Het is nogal prijzig en de kleinste rol was 15 meter dus ik heb nog ong. 6 meter over, genoeg om iig het grootste deel van je voorbochten mee in te wikkelen.

Is er iemand die hier interesse heeft dan laat het maar effe weten!

full
 
Als je nou een ultra high performance motor hebt waar dit een issue is, dat afkoelen, ja. Bij de gemiddelde motor lijkt me bullshit.

Maar op zich staat het wel leuk. Maar op een XR? Een keer door de bagger en ze zijn gaar :+
 
zo'n rolletje van 15m kost toch 37,50 bij gearhead?
ik moet zoíets ook nog 's hebben
 
Ik heb er nog niet mee gereden dus die 10 awpk's kan ik nog niet bevestigen!

Ziet er wel goed uit al zeg ik het zelf.
8-) 8-)
 
van de werking zou ik niet teveel verwachten, je ziet in welk(e) land(en) en op wat voor motor(en) het vaak wordt gebruikt, nuff said.

maar als je smerige bochten hebt en die relatief goedkoop en makkelijk optisch wilt verbeteren....
 
Psies... je ziet dit het meest op Harleys... Zou genoeg moeten zeggen :) Heel af en toe zie je een racer die het heeft maar dat is echt heel weinig. Ik zou er dan ook maar niet vanuit gaan dat het echt wat oplevert.
 
ik heb het ook en het zorgt er wel voor dat je been niet verbrand en knallen in de uitlaat en de warmt word niet meer door de uitlaat aan de lucht die de cilinder moet koelen afgegeven
 
Laatst bewerkt:
maarrr, niemand die ik hier blij mee kan maken???

Ik merk dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ik heb het spul zelf vooral gekocht vanwege de looks, eventuele pk winst geloof ik ook niet zo in.. Het ziet er op de foto nogal grijs uit maar het is zwart> En als het geen pk's oplevert houdt idd ook warme lucht weg van de cilinder wat de koeling weer ten goede komt, dus het is een beetje tweeledig.

Eigenlijk drieledig want het is ook goed voor je rechterbeenharen..
voor de mensen die met een slipperkoppeling rijden. _O-
 
zo'n rolletje van 15m kost toch 37,50 bij gearhead?
ik moet zoíets ook nog 's hebben

Fokking duur dus, terwijl ik voor 50 pleuro aan een rol glasband van 50 meter kan komen :)
50 mm breed en 2 à 3 mm dik :Y

Glasband wordt gebruikt als uitlaatisolatie in de aggregaten sector, aan boord van schepen en in de racerij. Prima spul dus en goedkoper dan die gearheidmeuk ;)
 
maarrr, niemand die ik hier blij mee kan maken???

Het ziet er op de foto nogal grijs uit maar het is zwart> En als het geen pk's oplevert houdt idd ook warme lucht weg van de cilinder wat de koeling weer ten goede komt, dus het is een beetje tweeledig.

Die kleur verdwijnt wel :) dit doek is gecoat en die coating gaat bij verhitting verkleuren ;)
Je moet niet vreemd opkijken als er in het begin wat rook vanaf komt (als het goed warm wordt) O-)
 
Ik vind 't mooi :Y

Maarja...ik vind wel vaker dingen mooi waar anderen een :r gevoel bij krijgen :P Hoe fouter, hoe beter *O*

Voor op de matzwarte zou dit wel heel leuk zijn...
 
Ik zie aan de reacties dat ik niet de goedkoopste oplossing heb gevonden. Ik durf eigenlijk niet te vermelden wat ik ervoor betaald heb |( |(

Het is dan ook wel het 'echte' spul van ThermoTec..

Maaruh. Langsbrengen?? dacht het niet, langsKOMEN en dan een kleine financiele tegemoetkoming achterlaten

;)
 
ik dacht dat dat spul zwart werd gemaakt door het in een koolstof bad te laten weken, zodat het in de regen heel langzaam er uit spoeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan