veenseboy
MF'er
beste lezers.
Ik ben echt een noob op het gebied van motoren. in het verleden heb ik me wel verdiept in de techniek van autos maar nooit van motoren .
nu heb ik onlangs een Sv 650 sra aangeschaft en heb toch een vraag.
Bij auto's met turbo's worden voornamelijk de spruitstukken ingebonden met heatwrap omdat theoretisch warme lucht sneller wegspoelt als koude lucht.
Laatst heb ik op een Amerikaans SV forum hier ook een stukje over gelezen met een zeer positief verhaal er achter ,maar kan het helaas niet meer vinden.
sommige mensen hoor ik ook zeggen over 2 weken als mijn fiets de stalling in gaat haal ik de kuip er even af en smeer ik de uitlaat lekker dik in met motorolie tegen roesten en corrosie, maar als je een heatwrap er omheen hebt zitten maakt die roest toch ook geen kans meer?
Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben? of het zelf al gedaan hebben?
het zijn misschien stomme vragen , nee heb ik ja kan ik krijgen he.
Ik ben echt een noob op het gebied van motoren. in het verleden heb ik me wel verdiept in de techniek van autos maar nooit van motoren .
nu heb ik onlangs een Sv 650 sra aangeschaft en heb toch een vraag.
Bij auto's met turbo's worden voornamelijk de spruitstukken ingebonden met heatwrap omdat theoretisch warme lucht sneller wegspoelt als koude lucht.
Laatst heb ik op een Amerikaans SV forum hier ook een stukje over gelezen met een zeer positief verhaal er achter ,maar kan het helaas niet meer vinden.
sommige mensen hoor ik ook zeggen over 2 weken als mijn fiets de stalling in gaat haal ik de kuip er even af en smeer ik de uitlaat lekker dik in met motorolie tegen roesten en corrosie, maar als je een heatwrap er omheen hebt zitten maakt die roest toch ook geen kans meer?
Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben? of het zelf al gedaan hebben?
het zijn misschien stomme vragen , nee heb ik ja kan ik krijgen he.