Heavy Duties koffers op Hepko en Becker kofferrek?

Rummer

MF veteraan
16 apr 2005
30.135
68
Ik heb een keer iemand horen vertellen dat Heavy Duties koffers op een Hepko en Becker kofferrek zouden moeten passen.
Ik kan een knappe set Heavy Duties koffers kopen voor een nette prijs, alleen verkoopt dat merk geen kofferrek voor een BMW S1000XR.

Kan iemand me verder helpen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer iemand horen vertellen dat Heavy Duties koffers op een Heiko en Becker kofferrek zouden moeten passen.
Ik kan een knappe set Heavy Duties koffers kopen voor een nette prijs, alleen verkoopt dat merk geen kofferrek voor een BMW S1000XR.

Kan iemand me verder helpen?
alles is wel passend te maken als je perse wilt
 
Ik heb een keer iemand horen vertellen dat Heavy Duties koffers op een Heiko en Becker kofferrek zouden moeten passen.
Ik kan een knappe set Heavy Duties koffers kopen voor een nette prijs, alleen verkoopt dat merk geen kofferrek voor een BMW S1000XR.

Kan iemand me verder helpen?
Maakt hij tegenwoordig koffers? :+

Je zou ook de steunen van een hepco & Becker moeten overzetten.
Beter koop je meteen een goed passend systeem van 1 merk.
 
Ik heb een keer iemand horen vertellen dat Heavy Duties koffers op een Heiko en Becker kofferrek zouden moeten passen.
Ik kan een knappe set Heavy Duties koffers kopen voor een nette prijs, alleen verkoopt dat merk geen kofferrek voor een BMW S1000XR.

Kan iemand me verder helpen?
Zit er geen rek bij dat je kan aanpassen, koop je dus alleen de koffers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan