Heb een nieuw Old Skool CB 750 brik uit 1973

@triaatje daar wil ik wel mee helpen, heb je een frame met kenteken?

@ Rene, bewaar maar, incl, startrelais, kom met 14 dgn even bij je langs (ben vaker bij je geweest, voor CB 350 en 750 delen

@ Bral, dan moet je volgende keer me even tot stoppen dwingen, doen we hier even een bakkie

@ Maasduivel, het ding is niet te koop, want ie valt me niks tegen
 
Ik zie oe al deur Stapperst knall'n op det ding, wat zult ze loer'n ;)

Ooh ik las um verkeerd, nou ik heb het zondag gedaan, even voor de kerk langs, en naar mijn zwager die achter de het spleetoog (Chinees) woont, was niet ver, maar de eerste rit.

Maar ze zijn hier wel wat gewend Bral, ik heb altijd rare ijzers, op het moment weer 5, maar Roelof brult altijd met de Goldwing Hardtail door het dorp, sinds zun wijf weggelopen is doet ier er zelfs de boodschappen mee, dan andere Henk nog, die heb zelfde frame, maar dan zonder punger vering, maar dan een ongedempt EVO 1340 ertussen (die spierwitte, mijn ex) dan nog aan de andere kant in de nieuwbouw heeft iemand ook zo'n soort frame met een Honda CBX 6 cyl. blok eronder, maar wie erop rijdt weet ik zo niet, geen lid van de plaatselijke club hier, want dan kende ik um wel.
 
In Rosmalen sta ik met een andere motor Cadcatz, met een matzwarte ratibe, hebben er al zin aan (voordorst of hoe heet dat) 3 dfg feest daar op motorsale




LINK WERKT MORGEN PAS WEER, DATALIMIET IS 50 MB PER DAG, EN IS VOOR VANDAAG VERSNOEPT ZEG MAAR.
 
Laatst bewerkt:
Supervette bike man! Ha, doet me denken aan die seventies film, easy nogwat.... VET!!!!
 
Ist ook, een Easy Rider, the one and only, leuk voor de heb erbij, en de treffens, ideaal voor stadsverkeer is anders, maar woon op het platteland, rij normaal op een GSX 1100, je ziet ze heel weinig daarom heb ik um ook megenomen, mooi in de Food Lube gezet, gebeurd niks mee
 
Wa 's Food Lube nu weer.. :?

Nooit van gehoord..

Etensrestjes ofzo... :P

update:

Ik weet 't al , net gelezen op 'n andere site.. O-)

:X

 
Ha Nitro, nou je er toch bent, jij hebt net zo'n frame en ook een of andere rambam erin hangen, maar wel met dezelfde vering, Hoe demonteer te die vering? Moet dat eens in de 1000 jaar? Gewoon schoonmaken ofzo?
 
Ha Nitro, nou je er toch bent, jij hebt net zo'n frame en ook een of andere rambam erin hangen, maar wel met dezelfde vering, Hoe demonteer te die vering? Moet dat eens in de 1000 jaar? Gewoon schoonmaken ofzo?
Ja, nou heb je het verraden ;)

Ik heb ooit de vering eruit gehaald omdat het frame gepoedercoat moest worden, daar heb ik toen ( zeer slecht werkende ) verenklemmen voor gemaakt die de veren ineen drukten. De veren tegen elkaar gedrukt met dikke Ty-Wraps en slangenklemmen die ik bij het hermonteren doorgeknipt heb hopende dat de veer niet uit het frame zou springen en door het dak zou gaan.
 
Oei, dan heb ik dat dus wel goed ingeschat, niet doen voor alleen poetsen dus, verwachte al een of andere onorthodokse ingreep ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan