Heb een nieuw Old Skool CB 750 brik uit 1973

Hulzie

MF veteraan
10 nov 2002
9.321
3
Staphorst
Klaar voor vandaag, de velgen en spaken mooi in de Food Lube gezet, en de spaken zijn heel niet verrot, ze zijn van staal, glimt gewoon niet, alleen achtervelg volgend laar misschien verchromen? Is geen eens nog niet nodig, onderpoten voorvork wel, of andere kleur geven, maar die onderpotem heb ik geen vrede mee.

DSC00153.JPG


DSC00154.JPG


DSC00156.JPG



Dat wast weer voor vandaag, he is droog, starks nog ffkes kachelen
 
Mooie fiets man, alleen jammer dat je je dochter er voor de foto niet even op hebt laten zitten ;-)
Nee, effe zonder gein, stoere motor man...leuk om als tourmotor te hebben ...

Drive carefully, groet Stoffie.
 
totaal niet mijn stijl maar voor het bouwen :} :} :} !! wa voor n herrie moet er wel niet uit die pijpjes kome!!??!
 
Mijn dochter die stamp ik er nog wel weer ff op, de oudste moet ook nog, komt goed.

En Roelfie, dat hoeft ook niet, maar goed dat smaken verschillen, heb juist een GSX 1100 van 98 gratis en voor niks weggeven aan mijn schoonzoon, vreet maar op dat ding, daar vondt ik niks aan, ging me veel te hard, en het zag er niet uit, de buren hebben net zo'n fiets maar. Ik hou van de rare gevallen, heb er 4 die NIET te koop of af te halen zijn.
 
Betrouwbaarder dan een harley zullen we maar zeggen :) apart hoor...pimpin'
 
Zoek nog een startmotor op reserve voor dat geval, want het is only kickstart, 1 x trappen en lopen, maar de startmotor is verwijderd, in die ruimte zitten de bobine's weggebouwd, dus als iemand nog zo'n ding heeft, mischien maak ik hetooit nog een keer als ik vaker dan 10 x moet trappen, maar rij er toch maar 600 - 1000 km per jaar mee, net als de andere hardtail, alleen voor treffens in de buurt, voor woon werk verkeer gebruik in de GSX 1100 uit 82, kun je lekker mee rossen
 
Net gereden, het is gewoon lol met zo'n ding, ff bij mun neefjes gezeten, daar heb ik een knutselschuur, vonden ze prachtig, en weer 1 x kicken en lopen (ik wou 2 x voortrappen om de olie te verplaatsen, maar ie sloeg direct aan) dat had ik nooit verwacht, lekt niet, en wil net een rotonde door, niet veel over, maar levert ook geen problemen op


DSC00158.JPG


DSC00159.JPG


DSC00160.JPG


ben ikzelf

DSC00161.JPG


DSC00163.JPG


Zo ist wel een plaatje

DSC00164.JPG


kon hier net tussen de pionnen door, deed me denken aan lessen ofzo

DSC00165.JPG
 
Zoek nog een startmotor op reserve voor dat geval, want het is only kickstart, 1 x trappen en lopen, maar de startmotor is verwijderd, in die ruimte zitten de bobine's weggebouwd, dus als iemand nog zo'n ding heeft, mischien maak ik hetooit nog een keer als ik vaker dan 10 x moet trappen, maar rij er toch maar 600 - 1000 km per jaar mee, net als de andere hardtail, alleen voor treffens in de buurt, voor woon werk verkeer gebruik in de GSX 1100 uit 82, kun je lekker mee rossen


he...leuk ding man...is niet mijn sport, maar ook die snelle jongens hou ik niet van. Maar wil je me assisteren bij het ombouwen van een yamahahahahai Maxim ? Is voor moeder de vrouw..Moet hardtail worden.... 8-)
 
he...leuk ding man...is niet mijn sport, maar ook die snelle jongens hou ik niet van. Maar wil je me assisteren bij het ombouwen van een yamahahahahai Maxim ? Is voor moeder de vrouw..Moet hardtail worden.... 8-)

Vervang de schokbrekers door twee buisjes en je hebt een hardtail ;)
 
Wat me wel blijft opvallen is 't voorspatbord. Die zou ik er helemaal af mikken en vervangen die een versteviging op de voorpoten een beetje in het spoor te houden. *D
 
awel dat is nu echt iets naar mijn smaak :9~
ik wou dat ik er zo eentje had om af te bouwen
maar helaas hier vind je ze bijna niet of ontzettend duur ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan