heb een pekel"banaan"fiets gekocht

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
vandaag es met het idee gespeeld om een pekelfiets te kopen, dus ff op tweedehands sites kijken. wil er eigenlijk niet veel geld aan geven, maar de meeste 'degelijke' motos kosten toch al gauw weer meer dan 1000 euro.

kom ik ineens op een site waar ik een xr zie staan. doe er voor de lol een bod dat redelijk laag ligt. krijg 5minuten later een mail terug dat die gast er wel akkoord mee zou gaan.

Natuurlijk geen tijd verliezen, geld afgehaald en moto 100km verder geweest gaan ophalen.

Kom ik daar toe. krijg ik nog een werkplaatshandboek erbij ! :) had het eigenlijk wel al digitaal, maar een gegeven paard...

dus lang verhaal kort: in 5 uur tijd heb ik het idee gekregen om een pekelfiets te kopen en heb ik het idee dan ook uitgevoerd

Ben dus naast de zx9r en ts400 nu ook eigenaar van een gele xr600

de plannen om de zx9r om te bouwen worden hierdoor wel in de kast geborgen, misschien dat ik deze winter wel eens begin aan de restauratie van de suzuki ts400
 
moest nog ff resizen, had eigenlijk ook niet verwacht dat er nog iemand online ging zijn :+

full
 
moest nog ff resizen, had eigenlijk ook niet verwacht dat er nog iemand online ging zijn :+

(Afbeelding)
leuke fiets voor de winter .......(ff veranderen bovenbuurman heeft het zelfde geschreven B| )dus ff over nieuw beginnen ............. heeeee das een coole fiets voorals er van dat witte spul . op de grond ligt.. :) :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
en geen grote problemen ontdekt? beter hoor veel plezier ermee


nog niet... :+ straks eens zelf fotos nemen, want deze is van de verkoopsite

heb juist gezien dat die gast nog enkele zakjes meegegeven had, heb nu dus ook reserve vijsjes voor het rempotje en koperenringen voor de remleidingen :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan