Heb hem gekocht!!!GSX-R600 2004

mauriceR6

Die hard MF'er
9 dec 2002
671
0
Hoevelaken
ja ja heb het toch gedaan..mijn r6 ingeruild voor een gsx-r600 2004.Moet wel zeggen het wel ff pijn doet om me r6 weg te doen..maar ja krijg er wel wat moois voor terug.Nou kan hem zaterdag al ophalen want ze hadden er nog 2 in voorraad staan,dus dat is lekker snel.Er komen meteen andere knippers voor en achter op en de kentekenplaat houder wordt er ook afgehaald en een mooie kleine komt er voor terug.Ja en nu de zoek tocht naar een uitlaat.zat te denken om er weer een devil op te doen..maar ik kwam ook een termignoni tegen op het internet.ik zag dat merk elke keer meer bij gp's en supersort er op zitten.ziet er erg gaaf uit.dus ben nu wat prijzen aan het zoeken daarvoor en foto's hoe die er uitziet.dus als iemand iets voor me heeft hoor ik het graag.nou hier alvast een foto.zaterdag komen de echte foto's! :9~
full
 
ja ja heb het toch gedaan..mijn r6 ingeruild voor een gsx-r600 2004.Moet wel zeggen het wel ff pijn doet om me r6 weg te doen..maar ja krijg er wel wat moois voor terug.Nou kan hem zaterdag al ophalen want ze hadden er nog 2 in voorraad staan,dus dat is lekker snel.Er komen meteen andere knippers voor en achter op en de kentekenplaat houder wordt er ook afgehaald en een mooie kleine komt er voor terug.Ja en nu de zoek tocht naar een uitlaat.zat te denken om er weer een devil op te doen..maar ik kwam ook een termignoni tegen op het internet.ik zag dat merk elke keer meer bij gp's en supersort er op zitten.ziet er erg gaaf uit.dus ben nu wat prijzen aan het zoeken daarvoor en foto's hoe die er uitziet.dus als iemand iets voor me heeft hoor ik het graag.nou hier alvast een foto.zaterdag komen de echte foto's! :9~
(Afbeelding)


waar ga je em ophalen? misschien kom ik je nog wel tegen als ik de mijne ga ophalen O-)

:P

btw, heb je nog wel wat af kunnen pingelen, of heb je het 1e bod geaccepteerd?
 
waar ga je em ophalen? misschien kom ik je nog wel tegen als ik de mijne ga ophalen O-)

:P

btw, heb je nog wel wat af kunnen pingelen, of heb je het 1e bod geaccepteerd?

ben een echte Nederlander he..dus geef niet snel de prijs die ze vragen..en dat heb ik bij deze ook niet gedaan.ik ga hem in barneveld ophalen bij de valkenier.
 
ik bied 500 euro kontant,maar dan moet je wel snel ja zeggen !!!!







:+





leuke motor veel plezier ermee
 
Gefeliciteerd! Veel :] plezier.
Ben benieuwd waar ze die Termignoni's verkopen voor je Gixxer en wat ie kost (al eens gehoord van een Akra demper met Termi sticker erop omdat de laatste niet te krijgen is). Hoor 't graag!

Gr. Dee
 
Gefeliciteerd! Veel :] plezier.
Ben benieuwd waar ze die Termignoni's verkopen voor je Gixxer en wat ie kost (al eens gehoord van een Akra demper met Termi sticker erop omdat de laatste niet te krijgen is). Hoor 't graag!

Gr. Dee

Zelf in het WK hangt er vaak een stickertje op van een andere leverancier dan de werkelijkheid
 
Mag ik vragen waarom je van een R6 naar een Gixxer 600 bent gegaan :?
Dat je naar een 750 gaat zou ik me nog kunnen voorstellen?
Ik zag dat je een R6 '01 had ? Waarom geen R6 '04 ? (Heb je daar wel op proefgereden ?)
Afgezien van het feit dat ik de R6 veel mooier vind, vond ik de GSX-R600 ook niet lekker zitten(ben vrij lang).

In ieder geval veel plezier met je nieuwe fiets. Het zal vast een verbetering zijn t.o.v. je R6 '01er.
Laat ff weten wat je beter en/of slechter vindt van de Gixxer als je er even op gereden hebt.


[edit]
Oeps ik zag net dat je een goed aanbod had gehad voor de gixxer. Kon ie dat zelfde niet regelen voor een R6 '04 (had je tenminste niet gedegradeerd :X ;) :+ )
 
Goeie keuze Maurice!

Op de beurs had ik een paar piccies gemaakt van de soes met diverse uitlaten, kan er nog maar 1 vinden helaas...met een Bos uitlaat. Ook mooi!

full
 
Die Bos uitlaat klinkt op mijn motor fantastisch,echt de moeite waard.Trouwens heerlijke motor die Gsx,twee weken geleden ff gewisseld met een maat van mij,rijdt super en the looks ook super.
Wel ff een lifesaver laten monteren in die bos uitlaat anders klinkt ie niet zo bruut.Heeft MCR voor mij gedaan.Pas haalde een Zx6 mij in met een akra maar dat is een stofzuiger Qua sound!!
 
waar ga je em ophalen? misschien kom ik je nog wel tegen als ik de mijne ga ophalen O-)

:P

Jij hebt/had toch een Corona? Niet zonde om die in te ruilen met al die extra's die je had om nu weer op een standaard GSXR te gaan rijden :? Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat de standaard GSXR minder is ofzo, maar volgens mij had je aardig wat bijzonders van je replica gemaakt, of haal ik je nu door de war met een andere MF-er.
 
Gixxer hoort toch een Yoshimura demper op?

Vind het trouwens een erg mooie fiets hoor, maat van me heeft dezelfde. Erg compleet ook, standaard al. Zal binnenkort ff een pic posten van zijn GSX, als alle opties binnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
geflapstaard man
veel veilige kilometrs ermee, maar dat zal wel niet ontbreken he ;) ;)
en die termignoni zou ik ok overwegen
topuitlaten
of een akraaatje
 
Mag ik vragen waarom je van een R6 naar een Gixxer 600 bent gegaan :?
Dat je naar een 750 gaat zou ik me nog kunnen voorstellen?
Ik zag dat je een R6 '01 had ? Waarom geen R6 '04 ? (Heb je daar wel op proefgereden ?)
Afgezien van het feit dat ik de R6 veel mooier vind, vond ik de GSX-R600 ook niet lekker zitten(ben vrij lang).

In ieder geval veel plezier met je nieuwe fiets. Het zal vast een verbetering zijn t.o.v. je R6 '01er.
Laat ff weten wat je beter en/of slechter vindt van de Gixxer als je er even op gereden hebt.


[edit]
Oeps ik zag net dat je een goed aanbod had gehad voor de gixxer. Kon ie dat zelfde niet regelen voor een R6 '04 (had je tenminste niet gedegradeerd :X ;) :+ )


:Z
misschien had ie genoeg van "tourfietsen"


:X
 
Jij hebt/had toch een Corona? Niet zonde om die in te ruilen met al die extra's die je had om nu weer op een standaard GSXR te gaan rijden :? Hiermee wil ik uiteraard niet zeggen dat de standaard GSXR minder is ofzo, maar volgens mij had je aardig wat bijzonders van je replica gemaakt, of haal ik je nu door de war met een andere MF-er.

ja, da ben ik.
tjsa, misschien krijg ik nog wel spijt, maar denk voorlopig nog nie hehe
misschien ben ik ontevreden ofzo, maar na een jaar of 2 vind ik het wel weer es leuk om op iets anders te rijden. en nu kreeg ik gewoon een heel goed bod, dus ipv volgend jaar in te ruilen heb ik het nu iets eerder gedaan. alle extra's mag ik eraf halen. veel extra's kan ik ook gewoon overzetten. de rest gaat in de verkoop. en mn corona was nu wel "af", dus tijd voor een nieuwe uitdaging ofzo :P .ik ken mezelf, dus hier komen ook wel de nodige gadgets op. de 1e bestellingen zijn al gedaan :X
vind het nieuwe model gewoon zo ontzettend gaaf (samen met de nieuwe mille, maja dies voor mij nie te betalen), en dit was mn kans.
als ik geld genoeg had zou ik de corona zeker niet wegdoen maja, ik moet kiezen.

en zeg zelf, denk niet dat ik hier spijt van krijg :9~
204gix.jpg
 
heb net een mailtje terug vanuit belgie,van termignoni.een alu demper met 80db kost 412 euro..heb maar ff gevraagt wat een hooge carbon met 102 db kost })
 
Terug
Bovenaan Onderaan