"heb ik dat" moment

Teiny

MF'er
9 aug 2002
76
0
Soesterberg
Vandaag z'n lekker "heb ik dat" moment B| Ga ik wat eerder weg van mijn werk op de XT600 om hem weg te brengen naar de dealer om even naar te laten kijken omdat ie slecht start. Rij ik bij een stoplicht weg schakel naar z'n 2 en geef gas maar accelereren ho maar :? ! Aan de kant gezet ligt m'n *&*#(&@ ketting eraf! :(

Gelukkig stopte er een mede motorrijder op een BMW en die wilde mij wel
even een lift geven naar de motordealer (was gelukkig niet zo heel ver) :} :}
(heb hem nog gevraagd of hij wel eens op MF komt, helaas maar misschien nu wel ;) )
Mog je dit lezen nogmaals bedankt! :}

Nog hulde aan MVM Motoren :} dat ze nog de tijd namen om mijn XT op te halen!
 
wat dacht je van je auto ophalen bij de garage omdat ie gemaakt is, en 2 km verder heb je een lekke band, je wilt je band wisselen en ontdekt dat je reserveband ook lek is.....
enfin dat maak ik dan weer mee :( :( :(
 
wat dacht je van je auto ophalen bij de garage omdat ie gemaakt is, en 2 km verder heb je een lekke band, je wilt je band wisselen en ontdekt dat je reserveband ook lek is.....
enfin dat maak ik dan weer mee :( :( :(
ik zal niet hard lachen, maar lang }) :X

Nee hoor, ik vind het heel rot voor je O-)
 
wat dacht je van je auto ophalen bij de garage omdat ie gemaakt is, en 2 km verder heb je een lekke band, je wilt je band wisselen en ontdekt dat je reserveband ook lek is.....
enfin dat maak ik dan weer mee :( :( :(

Voske kan jij niet beter gewoon peurschuim in al je banden spuiten :+
 
wat dacht je van je auto ophalen bij de garage omdat ie gemaakt is, en 2 km verder heb je een lekke band, je wilt je band wisselen en ontdekt dat je reserveband ook lek is.....
enfin dat maak ik dan weer mee :( :( :(


En ben je rustig gebleven ?
 
met 2 benen aan 1 kant van je motor even ertegenaan gaan hangen, ging goed totdat ie de andere kant uit viel :+ gelukkig een sm en dus geen schade 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan