Heb ik nog iets lichts staan?

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Dat vroeg mijn dealer zich gistermiddag af toen ik m\'n Fazer inleverde voor wat onderhoud. \'Euhmmm, ik heb nog wel een R6 staan\' waarop ik riep \'dat lijkt me licht genoeg :+ \'
Kortom ik heb lekker even rond kunnen scheuren op een R6. Vermogen: lekker :9 . Zithouding: doe mij m\'n Fazer maar })
 
hmmm.. een fazer heeft een op koppel teruggetuned blok van de YZF... ik zou wel \'s iemand willen horen die van een FZR/YZF600 komt en op een R6 heeft gereden...

euh... ik zou bijv. ook wel és op die R6 willen zitten :)
 
Wat een toeval joh, ik had gisteren hetzelfde. Ik bracht mijn FZR naar de dealer en kreeg een R6 mee...

Alleen werd deze droom om 8.00 uur wreed verstoord door de wekker .... :(
 
Goede dealer zoeken (liefst een die ook verhuurd).

Score lijstje so far met motoren die ik meekreeg bij onderhoud:

Div600 :( (leuk motortje, maar afgeragd)
Fazer600 :)
R6 :9
R1100S :P
FJR1300 :9~

Nu nog eens een:

R1150GS
R1
Fazer1000
SP-2

en dan ben ik voorlopig wel weer tevreden.
 
hmmm.. een fazer heeft een op koppel teruggetuned blok van de YZF... ik zou wel \'s iemand willen horen die van een FZR/YZF600 komt en op een R6 heeft gereden...

Ik wil dat trouwens ook wel eens horen, ik heb ook nog niet op een R6 gereden en wil de spectaculaire verbeteringen tov T-Cat wel eens meemaken -zien of een modale rijder dat merkt.

PS Dat van dat blok klopt, maar T-cat heeft nog steeds meer koppel (met thx aan Nux voor de site)


misc.php



Bijlage: Fazer vs T-cat.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmmm.. een fazer heeft een op koppel teruggetuned blok van de YZF... ik zou wel \'s iemand willen horen die van een FZR/YZF600 komt en op een R6 heeft gereden...

euh... ik zou bijv. ook wel és op die R6 willen zitten :)

Op beide heb ik ooit een proefrit gemaakt. YZF600 is een leuk ding, maar haalt het niet bij de R6. Da\'s echt een wereld van verschil. YZF lijt hoog te zitten (je zit ook nog vrij rechtop) en ik vind dat je bij hard remmen het gevoel wat kwijt raakt. De R6 zit lekker, heerlijke motor en echte superremmen. Lekker fietsje. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan